czwartek, 28 listopada 2013

fajnie jest rozbujać się z rana

Nie wiem jak na Was, ale na mnie muzyka ma ogromny wpływ. 
Jeśli z rana, tak jak dziś, uda mi się usłyszeć jakiś energetyczny kawałek, mam od razu inne podejście do życia. Tańczę w samochodzie. Tak na marginesie, to musi komicznie wyglądać, kiedy samochód buja się stojąc na światłach. I nie ważne że mokro, zimno, nieprzyjemnie, że karty do konta jeszcze nie mam i że wcale nie chciało mi się tak wcześnie wstawać....na tę chwilę jest mi fajnie :))) A nawet nie tylko na tę chwilę, bo trzyma mnie nadal :)))

A Wy macie takie swoje ulubione kawałki, które zawsze potrafią Was rozbujać?
Zróbmy sobie dziś dzień muzyczny i mega pozytywny, na przekór temu co za oknem :)))



A tak buja się Sia :)


Cały świat chyba śpi....a ja się jeszcze pokołyszę...może tylko spokojniej już troszkę :)


Na szczęście PrimaVera przyszła się pobujać, bo już zasypiałam :)


Jest "wysyp" bo i Polly przyszła się pogibać :) od razu weselej kiedy jest nas więcej :)


I piosenka od Dżej..."Take Care" Imany...piosenka która kojarzy mi się z pewnym okresem w moim życiu.... Troszczyłam się.....chociaż to może i nie miało sensu.............


I jeszcze cieplutkie rozkołysanie od Sebastiana.....na koniec dnia w sam raz...

27 komentarzy:

  1. U mnie za oknem pozytywnie: niskie chmury, duża wilgotność i drobny deszczyk. Kawa o tak przystrojonym poranku wypełnia przestrzeń i wraz z muzą daje energię:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie bujam się z kawą w ręku w samochodzie:-)

      Usuń
    2. Czy ja już Ci mówiłam, że Ci zazdroszczę, że nie musisz rano nigdzie jechać :)))

      Usuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts
    Julia to powinno Cię rozbujać - mój ulubiony kawałek w samochodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Cranberries lubię, ale chyba wolałabym bez teledysku.
      Nie przekraczasz prędkości przy tym kawałku? ;)

      Usuń
  3. "Kotek wziął skrzypce" - swojego czasu mój budzik (chyba muszę do niego wrócić):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt....obudzić potrafi....i to jak gwałtownie.
      Moje budziki muszą zaczynać się od plumkania inaczej umieram ze strachu
      kiedyś to był mój budzik
      http://www.youtube.com/watch?v=nfgvQbyafQ8

      Usuń
  4. wolę poranki w ciszy, a budzenie stosuję muzyczne z telefonu, ale raczej delikatne (wystarcza.... bo niestety budzi mnie każdy najmniejszy dźwięk)
    natomiast tak sobie u Was podsłuchuję niektórych kawałków muzycznych (znaczy u Ciebie i u The Dark-a najczęściej) i jak mnie coś pozytywnie zakręci, ściągam sobie do 'listy utworów' na pulpicie i potem przez sporą część dnia się ta lista odtwarza cichutko... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suuuuuuuuuuuper :)))
      czyli bujasz się z nami
      troszeczkę :)

      Usuń
  5. A ja bujam się przy PAULU. Chyba nigdy mi się nie znudzi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooo nareszcie ktoś przyszedł się ze mną bujać.
      Już normalnie wystygłam taka cisza :D

      Usuń
  6. też lubię muzyczne poranki w samochodzie, zresztą nie tylko poranki :) chociaż bywa i tak, że wole jechać w kompletnej ciszy.
    żebyś mnie widziała, jak tańczę i śpiewam w aucie, też byś się uśmiała. kiedyś zrobiłam niezłe widowisko, aż ludzie z autobusu przede mną zaczęli się oglądać :))
    a oto sprawca zamieszania
    http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem, czy to buja, ale mnie zawsze poprawia humor

    http://www.youtube.com/watch?v=N5EmuRq5opY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Imany potrafi rozkołysać.
      A tę piosenkę uwielbiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak....te pierwsze chwile
      Ale potem kiedy wjeżdża się do hałaśliwego miasta, dobrze jest się rozkołysać w rytm muzyki którą lubi się słuchać
      No chyba że ktoś woli warkot aut :))))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Chociaż to nie ranek a wieczór proponuję utwór" I'm stranger here myself " Masha Qrella...artystka mało w Polsce znana.

    serdeczności S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebastianie jesteś tu mile widziany o każdej porze dnia i nocy :)))
      I'm A Stranger Here Myself......Nie znałam tego......fajne, cieplutkie :)))
      Dziękuję za rozkołysanie wieczoru :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A już myślałam że nie przyjdziesz ;)
      Do listy Gorana dorzucę już jutro :) padam na nos....dobrej nocy :)

      Usuń
    2. Wreszcie znalazłem pracę, trochę więc mnie mniej.

      Usuń
    3. Super!!!! Cieszę się!!! :)
      Co tam blog, ważne że praca jest :)

      Usuń
    4. Bloga zamykać nie mam zamiaru, za dobre z niego lekarstwo :)

      Usuń
    5. Pociągniesz i jedno i drugie przecież :)))
      Najwyżej dziewczyny potęsknią za Tobą przez cały dzień :)))

      Usuń
  11. Muszę poczuć tąpnięcie żeby się rozbujać, więc najpierw

    Hetane
    póżniej Troels Abrahamsen
    Sigur ros
    Tool
    Elsiane
    James Blace
    Tricky
    Baths i w kołko E.S.T esbjörn svensson trio



    nooo i wiele innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow...poczekaj powolutku posłucham wszystkiego :)
      Tylko trochę strach, bo dziś tak wieje że jak sie za mocno rozbujam to jeszcze mnie poniesie nie wiadomo gdzie!!

      Usuń