piątek, 4 października 2013

rozkojarzenie jesienne

Dawno nie było tu u mnie muzyki. A ostatnio, chyba tylko ta do mnie dociera. Słowo mówione, czy pisane, niekoniecznie. Może to jakieś rozkojarzenie jesienne, albo przesilenie? 
No bo chyba nie skutek tego, że klika dni temu wypłukałam usta tonikiem Clinique, zamiast Listerine. W sumie to i to różowe, a że butelka inna.....szczegół. Pierwszy niepokój pojawił się, kiedy przystawiłam butelkę do ust. Coś mi nie pasowało. Ale dopiero smak mnie "wybudził".....powiem wam że taki sobie ;)))) 
Dobrze, że kosmetyki Clinique są nieperfumowane. Poczytałam na buteleczce: "wygładza, odświeża i usuwa martwy naskórek".  No chyba zaszkodzić nie mogło, co? :) 

Inne objawy jesiennego rozkojarzenia? Jazda pod prąd lewym pasem i wzięcie stojących w korku aut za auta zaparkowane. Sałatka przyniesiona do pracy, bez jednego ze składników.  Wizyta w urzędzie, w dwóch sprawach i wyjście z niego, po załatwieniu tylko jednej. Soczyste f..k, wystrzelone w powietrze  i powrót do urzędu. To się leczy? Czy przeczekać trzeba? :)

Czas na wyżej wspomnianą muzykę, usłyszaną wczoraj w radiu.  
Może i Wam się spodoba? Świetne słowa!!!

 

 I wanna be your vacuum cleaner
Breathing in your dust
I wanna be your Ford Cortina
I will never rust
If you like your coffee hot
Let me be your coffee pot
You call the shots babe
I just wanna be yours

 Chcę być Twoim odkurzaczem
wdychającym Twój kurz
Chcę być Twoim Fordem Cortina,
nigdy nie zerdzewieję
Jeśli lubisz, gdy Twoja kawa jest gorąca,
pozwól mi być Twym dzbankiem
Ty tu rządzisz, kochanie
Pragnę po prostu być Twój

O YEAH..........czyli OŁ JEEEEE  podoba mi się  :)))
Dobrego dnia Kochani :)




41 komentarzy:

  1. A może Ty się po prostu i po ludzku zakochałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? ;)
      Z tego co wiem, to nieuleczalne.......

      Usuń
    2. Czyli jak nic, któregoś dnia, zrobię coś jeszcze głupszego niż płukanie ust kosmetykami i jazda pod prąd.
      Na wszelki wypadek powinnam się z wami pożegnać i parę słów do tu obecnych wystosować.....
      bardzo was wszystkich lubię :))))
      zachowajcie dobre wspomnienie o mnie :))

      Usuń
  2. Pragne byc Twym Listerine i codziennie trafiac do Twych ust.
    Tez moze byc, nie?:D
    No w ostatecznosci moze byc Clinique!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że może być :)))
      Świetny pomysł na dalsze słowa tej piosenki :)

      Ps. Uwierz że Clinique nie jest dobre, za mało słodkie :P

      Usuń
    2. mam w domu, hehe, nic nie mow, bo ja z tych, co beda probowac, czy aby rzeczywiscie za malo slodkie:p

      Usuń
    3. No nie wiem.....to może spróbuj....
      Listerine słodsze
      Ale Clinique też da się wytrzymać :) na alkoholu :D

      Usuń
    4. jakby na tequlili bylo czemu nie...
      Listerine mam zielone..ale alkoholu chyba nie ma.

      Usuń
    5. Płyn LISTERINE® zawiera dyspersant pozwalający na klarowność płynu, zabezpieczający przed rozwarstwieniem (w postaci 21,6% alkoholu).
      Ha! Tequila chyba mocniejsza :))

      Usuń
    6. ha! u mnie sie rozwarstwia! oszukany!

      Usuń
    7. Żartujesz????
      Widzisz...przejdź na Clinique, nie rozwarstwia się a przecież "wygładza, odświeża i usuwa martwy naskórek" ;))
      Do smaku przywykniesz, a wiesz jaki będziesz miała młody język???

      Usuń
    8. mowisz?? mlody i gietki bez zbednego naskorka! gra warta swieczki! tylko go bede musiala czesciej pokazywac, o!

      Usuń
    9. Hahahahahahaha złapała mnie głupawka :)))
      Wyobraziłam sobie jak chodzisz z językiem nieustannie wystawionym, chwaląc się nim na prawo i lewo :)))))

      Usuń
  3. Wariatka Jesienna :)))))

    Tego się nie leczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co to będzie????!!!!!
      A będziesz mnie taką "niedoskonałą" jeszcze kochać? :)

      Usuń
    2. Jak cudnie kochać i być kochaną :)))
      Buziaki :*****

      Usuń
  4. no teraz to leze pod stolem!! :D (jezyk schowany!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koment tam gdzie trzeba :))))
      Skoro leżysz pod stołem to i koment na dole :D

      Usuń
  5. Dziewczęta ... a dla mnie to jak myślicie: to na C czy raczej na L ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Język masz giętki, wiersze wychodzą Ci pięknie....więc może raczej to na L :)))

      Usuń
    2. Pawel, ZDECYDOWANIE NA L!

      Usuń
  6. juz sie podnioslam, ale znowu padlam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstań kobieto!!! Zanim Cię nazwą "kobietą upadłą" :)))))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. faaaaaaaaaaajnie :))))
      będziesz sławna :)

      Usuń
    2. ale nie zapomne dzieki komu:)

      Usuń
    3. Ale ja o Pani L. mowie hehe

      Usuń
    4. O widzisz.....kolejny objaw jesiennego rozkojarzenia :))
      Pogubiłam się :)

      Usuń
    5. Ale Ty od razu za nia...no moze nie od razu, bo za nia Pani C jeszcze. ale potem tylko Ty!!!

      Usuń
    6. Pfffff to nie jestem Nr 1???? ;)

      Usuń
    7. jestes jestes:))))))
      te dwie to tak z doskoku byly:)


      Usuń
  8. toż Ty jakaś otumaniona jesteś, czyżby u Ciebie nieustanna mgła ?? :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech no słońce za oknem....ale szyby rano musiałam skrobać i jechać do pracy "na czołgistę" to da się do mgły podciągnąć ;)))))

      Usuń
  9. I Tobie... Ten odkurzacz powala :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pięknie jest....słonecznie

      Usuń