czwartek, 24 października 2013

potrzebna stylistka, lub stylista :)

Wczorajsze popołudnie spędziłam latając po sklepach i szukając odpowiedniej kiecki na Galę Flamenco. 
Jakie były założenia? Miała sprawiać wrażenie lekkości, zajmować mało miejsca w walizce, być sukienką odpowiednią na wieczór, ale bez jakichkolwiek błyskotek i cekinów. To moje cudo znalazłam w KappAhl i to za niewielkie pieniądze, bo za jakieś sto dwadzieścia parę złotych.

No i teraz zaczynają się schody. Bo chciałabym tę sukienkę ożywić, w końcu jadę do kraju w którym ludzie kochają kolory i nie boją się ich używać w ubraniach i dodatkach. Marzy mi się coś w kolorze szmaragdowym, albo indygo. Myślałam o jakiejś dużej biżuterii, krótkich koralach. No bo z szalem (nie przyzwyczajona) będę raczej walczyć cały wieczór. Poprawiać, przesuwać, układać. A tak poza tym to nie wiem czy tu w ogóle jakiś szal pasuje.
RATUNKU!! Macie jakieś pomysły?
I jeszcze....w zasadzie jestem prawie pewna, ale zapytam. Które buty?

Czy klasycznie i subtelnie, czyli sandałki. Czy może przekornie - botki. Tu tego nie widać, ale są na bardzo wysokiej szpilce.

Pomożecie? Jakby tak jeszcze linki do obrazów w tych pomocnych komentarzach się znalazły....byłoby super
Dorzucam kolor włosów dla ułatwienia :)


Toya.......to ten pierścionek

 

86 komentarzy:

  1. Zdecydowanie but z lewej nogi ... a dodatki moga tez byc tyrkusowe, alebo zloto-zolte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      O turkusie nie myślałam, ale zerknę :)

      Usuń
  2. oczywiście że sandałki, nawet inaczej nie myśl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z lewej koniecznie! Woow też jestem wielbicielką Flamenco! :))
    Indygo lub szmaragd mówisz? Hm, poszperam dla Ciebie...
    Ubrałabym właśnie szal czerwień - usta ( wiem banalnie, ale w sumie nawiązanie) w tym samym kolorze i na gale fru!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich rudych włosach czerwień....no jakoś się gryzie
      gasną obydwa kolory i ten rudy i ten czerwony.
      Jeśli chodzi o szminkę stanowczo lepiej mi w fuksji niż w czerwieni :)
      Liczę na Ciebie!!!!!!

      Usuń
    2. A to tak, jak rude włosy...to racja, że czerwień na bok
      Coś tam poszperałam i ma całkiem niezłą tą biżuterię, może coś Ci się spodoba, ja wybrałabym zestaw - długie kolczyki i naszyjnik szmaragdowy, do tego paznokcie szmaragd...
      podsyłam : http://www.soutage.com/

      Usuń
    3. Dorzuciłam zdjęcie z kolorem włosów dla ułatwienia :)
      szmaragd mnie ciągnie jak cholera
      ale jak znam życie to nic nie znajdę :(

      Usuń
    4. Wpadł mi w oko zestaw Zestaw Emerald Veil - ale tak się przyglądam i chyba nie bardzo ... ten biały mocno by kontrastował z czarnym, muszę lecieć ale obiecuje że coś jeszcze podeślę ;)

      Usuń
    5. Zestaw Emerald Veil śliczny....ale jednak nie do czarnego.
      Wracaj!!!! I szukaj :))))

      Usuń
    6. Julia, wróciłam i zerkam, patrz " skubana " jakie cuda robi :
      http://decomanufaktura-pracownia.blogspot.com/2013/05/adriatyk-soutache-necklace.html
      Widziałabym Cię w szmaragdzie bardziej...a nuż? coś tam Ci wpadnie w oko, zajrzeć warto tak widzę na pierwszy rzut..

      Fajniutkie masz pióra! A raczej piękne!

      Usuń
    7. Tu jeszcze widzę coś przykuwającego oko :
      http://soll-art.blogspot.com/2011/11/szmaragdy.html

      Sama nie mogę nosić długich kolczyków, bo uszy zaraz bolą czerwone, a cierpieć nie lubię , komforcik wchodzi jedynie w rachubę. Toteż uwielbiam gdy kobiety ( te które mogą) mają zwiazane włosy i długie kolczyki dyndają, dlatego namawiam Cię na kolczyki i naszyjnik... lub pierścień.. a może coś masz bo i koral szmaragdowy pasuje i kryształ...
      ;)

      Usuń
    8. Dzięki :)))
      Piękne te rzeczy, jak wrócę z Barcelony jeszcze raz sie poprzyglądam tym stronom które podałaś. Póki co....cienko jest z tymi dodatkami w sklepach. Kupiłam za to w Moltonie przepiękny zielony jedwabny szal :)
      Jak zdążę strzelę fotę i wstawie

      Usuń
    9. OOOO ! A jednak szal! No to będzie szał!
      Super!
      Przede wszystkim to moje nogi dziś dostały Flamencowego zapędu ;)
      choć odmienne klimaty mnie czekają, bo przygotowuje się na szaleństwa w krainie wikignów "halołinowe";) farby fluorescencyjne w ruch, lasery i takie tam... ;)

      Usuń
    10. Klimat mniej ważny :) Ważne że energia jest i chęci do zabawy.
      A szal.....zaczarował mnie kolorem
      Zupełnie jak ten z filmu "Wyznania zakupoholiczki" :)

      Usuń
  4. sandalki!! absolutnie!!! szkoda, ze widze tylko nogi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :D
      jeśli efekt końcowy stylizacji mnie zadowoli podeślę Ci fotę
      jeśli nie.....zaszlocham się na śmierć :))))

      Usuń
  6. zgadzam się, że sandały, chociaż i te drugie czemu nie. teraz do lekkich sukienek nosi się nawet ciężkie buty :) jeżeli chodzi o biżuterię to turkus będzie ok. wklejam Ci stronę ze sklepu z dodatkami. myślę, że bransoletka i ew. kolczyki wystarczą, bo sukienka jest śliczna sama w sobie i nie ma co jej zakrywać naszyjnikiem.
    http://www.pasart.pl/moda,c,1608.html?keyword=turkus&price_from=&price_to=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolczyki giną w moich lokach :) zupełnie
      musiałaby być tylko bransoletka
      to znaczy tylko ona byłaby widoczna

      Usuń
    2. To loki spiną potraktuj przynajmniej z jednej strony ( co Ty na to?)

      Usuń
    3. z dwóch muszę :) jeśli już :)

      Usuń
    4. też myślałam o spęciu włosów do góry i wtedy fajne długie kolczyki, ale nie jakieś wielkie, tylko raczej chude, ale w kolorze tego pierścionka, który jest super :) i teraz albo ten duży pierścionek albo bransoletka lub kilka takich chudych. no wiesz taka mieszanka

      Usuń
    5. co powiesz na coś takiego?
      http://allegro.pl/bransoletka-modulowa-glam-art-swarowski-pandor-i3629307472.html

      Usuń
    6. Pierścionek był super :(
      Bo już go nie ma. Pewnie nosi go jakaś panna złodzieja, albo zwyczajnie leży gdzieś w śmietniku.
      Uwielbiam bransoletki....że też nie mam ani jednej zielonej. Ale w sklepach też nie bardzo można cokolwiek zielonego znaleźć.

      Usuń
  7. tez mysle ze naszyjnik niekoniecznie, burza rydych wlosow i ta sukienka bedzie wygladala rewelacyjnie, ewentualnie bransoletka, szmaragd, turkus, co wolisz, no i sandalki moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz????
      z bransoletką będzie łatwiej (i taniej :)
      no i też za sandałkami jestem raczej

      Usuń
    2. z bizuteria moim zdaniem jest tak ze lepiej wcale niz zle dobrana, co nie znaczy ze nie lubie, lubie i to duza wrecz krzykliwa, ale w tym przypadku mysle ze nie jest konieczna ( jesli nie znajdziesz nic odpowiedniego) , do tego szminka w wyraznym kolorze ( tez cie widze w fuksji) i bedzie super

      Usuń
    3. Szminkę już mam :)
      jakiś czas temu mówię do znajomej wizażystki, że nie umiem dobrać sobie czerwieni na usta. A ona do mnie - a dlaczego czerwień, spróbuj tej fuksji. Popatrzyłam na nią jak na świra, ale pomalowałam. Jeszcze tego dnia kupiłam ten kolor :)

      Usuń
    4. A co do biżuterii. Miałam piękny wielki pierścień, dzieło mojej koleżanki z Paryża. Idealny!!! Ale mi buchnęli, niestety.

      Usuń
    5. oooo pierscien jak najbardziej:) wielki

      Usuń
    6. No właśnie. A był cudny.....ogromny, stare złoto i matowe kamienie w różnych odcieniach indygo.

      Usuń
    7. fuksja idealnie pasuje do rudych wlosow

      Usuń
    8. :)))) teraz już wiem
      a broniłam się przed tym kolorem, szukając w ciepłych czerwieniach

      Usuń
    9. to wspolczuje straty...;( zwlaszcza jesli byl zrobiony przez kogos bliskiego.... zlodziejom bym lapy ucinala, powaznie!
      no moze nie tym co cos tam buchna w supermarkecie z glodu...

      Usuń
    10. Był dla mnie bardzo ważny. Zrobiony przez przyjaciółkę.
      Wkleiłam go wyżej....możesz zobaczyć
      Też mam myśli o ucinaniu rąk. Mogliby ukraść raptem dwa razy.
      Tym co kradną z głodu powinni pomóc, a nie karać.

      Usuń
  8. Będę bardzo pomocna! Gdyż, ponieważ kompletnie się nie znam na modzie. Myślisz, że glany by nie pasowały? ;P Jakiś tapir z kwiatami we włosach? No i sama widzisz, prędzej ubrałabym Cię na Halloween niż gdziekolwiek indziej. :)

    Ale sandałki są okej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubie glany do zwiewnych sukienek ( nosilam 30kg temu:)))

      Usuń
    2. tapir jest przez matkę naturę dany
      co prawda nie glany, ale martensy mam bordowe ;))))
      ale tu jakoś nie czuję ;))

      Usuń
  9. piekny! co za swinia ci go buchnela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka świnia która śmiała wejść do mego domu pod moją nieobecność. Buchnęła jeszcze drugi...też piękny.
      Ale trudno......koleżanka obiecała mi nowy....kiedyś
      jakoś to zapomnę

      Usuń
    2. o matko, wlamanie:((( na szczescie nigdy mnie to nie spotkalo, ale moge sobie wyobrazic bol.... i nie mam tu na mysli rzeczy materialnych...

      Usuń
    3. Dokładnie tak. Swego rodzaju uczucie zbrukania. Naruszenie intymności.

      Usuń
    4. ja tam wierze w cos zwanego Karma, czyli niech mu ten pierscien w gardle stanie :) to oczywiscie przenosnia, ale mi pomaga hihi

      Usuń
    5. kurcze, ja regularnie jestem uswiadamiana przez mojego faceta " zobaczysz, ktos ci wlezie przez te otwarte okna" :( I zamyka. Mieszkanie mam na parterze, i fakt ze czasem boje sie.

      Usuń
    6. I ja wierzę :))
      Wierzę że do niego to wróci z procentami :)
      Mam na to dowody z codziennego życia. Większość tych, którzy mnie w jakikolwiek sposób (świadomie) skrzywdzili odebrali już swoją zapłatę. I nie ja im "płaciłam" tylko życie.

      Usuń
    7. Lepiej zamykaj....coraz więcej tego.

      Usuń
  10. Zadne botki!!!!!!!!!!!!!!
    A do sukienki moim zdaniem ,takiej jak na tym zdjeciu nie pasuja jakies kolorowe krzyczace dodatki.Jesli cos dla ozdoby i na wieczor to mysle ze srebro,rozjasni czern a jednoczesnie doda jeszcze wiecej elegancji.
    Jesli szmaragdowy szal to byloby fajnie do tego szmaragdowe buty.Rownie fajnie czerwien wyglada w zestawie z czernia .
    Ja zaszalalabym z czerwienia taka ostra,buty,torebka,gustowny naszyjnik,z czerwienia
    http://i2.arsneo.pl/c3fc482fb35297e556dd767b929e5574e01ba956.jpg
    http://art-madam.pl/zdjecie/czerwien-w-zbroji-naszyjnik-wykonany,chtsypsmshhdbbdh.jpg
    albo cos w takim stylu
    http://www.decobazaar.com/foto-prod-gallery/122/3852880/3_zoom.jpg
    http://i2.arsneo.pl/99b2de7499976bf3139e81000d6f1d0897e35fd8.jpg
    mozna i tak,koniecznie z wlosami upietymi do gory
    http://www.kuferart.pl/foto-prod/zoom3/58396_3_zoom.jpg
    a jesli szmaragdowo
    http://i2.arsneo.pl/a81c77d459882181a4af5f0d02d76306f23e7a3a.jpg
    http://snobka.article.sds.o2.pl/2102795213387bc34c0aab24d6f5847d3f2be07b
    sama juz nie wiem,do koloru Twoich wlosow szmaragd wygladal by najpiekniej.
    Najwazniejsze zeby nie przesadzic z tymi dodatkami.
    A ja to widzialabym Ciebie w szmaragdowej sukni a nie czarnej:)
    http://img.szafa.pl/ubrania/0/008692486/1326192220/szmaragdowa-sukienka-z-kokarda-roz-36.jpg
    http://image.dhgate.com/albu_270371850_00/1.0x0.jpg
    Ty jestes szczuplutka to mozesz poszalec z krojami sukienek.
    To co wyslalam w linkach to jest to w czym ja bym Ciebie widziala.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuuuuuuuuu!!!!
      Ale się napracowałaś!!!!!
      Dziękuję :) jesteś kochana :))
      Buziaki :****

      Usuń
  11. O ludy, ale tu sie dzieje!!!!
    Maga rzeczywiscie "odwalila" kawal roboty, strasznie mi sie podobaja te dwa Jej pomysly:
    http://i2.arsneo.pl/99b2de7499976bf3139e81000d6f1d0897e35fd8.jpg
    i te roze...
    http://www.decobazaar.com/foto-prod-gallery/122/3852880/3_zoom.jpg

    Ja bym dala wlasnie taki duzy naszyjnik, maly, waski czewony pasek, a reszta w czerni....to tak jaby tylko flirtowac, tym czerwonym kolorem...nie obalac na kolana...Twoje wlosy Kochanie, to najwiekszy skarb i Twoja ozdoba...aha i czerwone pazurki, ale to mowi samo za siebie....no i czekamy na zdjecia efektu koncowego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się dzieje....stopień najwyższej gotowości....taka potrzeba jest :)

      Poszłam w zieleń. A pazurki właśnie nie wiem. Bo mam lakier w kolorze sorbetu malinowego i taki mocno brokatowy zielony.

      Usuń
    2. :))))) bardzo lubię ten kolor

      Usuń
  12. Tylko i wyłącznie sandałki innej opcji nie ma!!!
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. A aaa,jeszcze jedno,moge wtracic?
    No to wtrace,jesli na tym zdjeciu to ta wlasnie sukienka to ja bym ja zrobila przed kolanko,zdecydowanie lepiej moim zdaniem takie sukienki wygladaja,na zdjeciu tym pierwszym babka ma wlasnie przed a to Twoje jest ciut nizej,jesli masz czas to wes i opitol ,a jesli nie koniecznie zabierz igle i nitke ze soba bo Barcelona ma lezec u Twych stop,ona i tak bedzie lezec ale nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążę...jeszcze muszę się spakować.
      A Barcelona i tak padnie do moich stóp :D
      No przynajmniej męska połowa.

      Usuń
    2. Jak ja Was kocham dziewczyny!!!
      Ja dzięki Wam, bez żadnej biżuterii będę się czuła jak gwiazda :)))
      Buziak :*

      Usuń
  14. W sprawie sukienki i butów nie doradzę, ale włosy i dłonie, jak dla mnie, super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.....za wisienkę na torcie :))))

      Usuń
  15. Sandałki. Włosy niesfornie upięte.
    Ps sukienka piękna, ale włosy piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Graszko :))))))))))

      Usuń
    2. No wlasnie..., wlosy to twoja bizuteria..)

      Usuń
    3. Buziak :*
      dziękuję!!
      Może w takim razie szal wystarczy :)

      Usuń
    4. ale za co? baw sie dobrze rybko!!!!

      Usuń
    5. Dzięki :)))
      Ps. zgadłaś! zodiakalną rybą jestem ;)

      Usuń
    6. Ale numer :)
      Pierwsza dekada marca.

      Usuń
  16. pazury na ostro malinowo, do tego czarna sukienka i ruda wichura na glowie, no i .,,, padajcie narody..,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze te wiesz ....... w oczach :)
      Żeb się nie wyrażać użyję słowa"iskierki" :D

      Usuń
    2. oj tam... jak zwal tak zwal..:)))))

      Usuń
  17. Julio miła jak miło Cię choć troszkę poznać-zobaczyć:):)
    Fantastycznego pobytu Ci zyczę
    SciskamPat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobyt zaczął się od "trzęsienia ziemi" ale o tym może jak znajdę chwilkę
      Dziękuję Pat :)

      Usuń
  18. przez szkołę tyle mnie ominęło? weź szpilki, szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaaaki cudny kolor włosów! Ech, kiedyś miałam taki, ale farba na moich wypłukuje się z prędością światła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      Moja fryzjerka używa goldwell może tego spróbuj :)

      Usuń