czwartek, 24 października 2013

efekt narady i łowów

Chciałam Wam najpierw podziękować za porady. Stanęłyście na wysokości zadania. To był wspaniały dzień!!! Czułam się dziś tak, jakbyście wszystkie do mnie przyszły na babską naradę :)))
Uwielbiam to!!!!
Szkoda że nie można tak naprawdę, w realu....byłoby super.
Porady świetne. Jak wrócę z Barcelony, jeszcze raz odwiedzę wskazane przez Was strony i już na spokojnie pooglądam wszystko. Dziś gonił mnie czas. Patrzyłam tylko na to co pokazałyście. Kiedy wrócę pobuszuję tam jeszcze :)

Po pracy wyruszyłam na łowy. Korale z naturalnych zielonych agatów (chyba) 450 złotych i więcej. Z biżuterii sztucznej nie było zupełnie nic godnego uwagi. Nachodziłam się szukając czegoś fajnego. I nic, duppa. Już pod sam koniec, zrezygnowana zaszłam do sklepu Molton. Na wystawie, na manekinie wisiał szal w kolorze indygo. Zapytałam o niego sprzedawczynię, a wtedy ona wyjęła z zakamarków ten przecudny, jedwabny, malachitowy szal.


W domu miałam kolczyki w tym kolorze z dodatkiem fioletu




Na wszelki wypadek, jako alternatywę dla kolczyków kupiłam te korale. 
Tam na miejscu zdecyduję co będzie lepsze i bardziej będzie mi pasować :)


Ależ my kobiety mamy ciężko :))))

24 komentarze:

  1. Szal cudny ;)!

    No i rzut na kolana będzie na bank, jestem pewna, że czerwienie i czerń będą dominować i wyjdziesz TY- , czarna sukienka, TEN szalem i rude loki ...
    co tu więcej mówić, szczena o kolana rozbija się bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha dzięki :)
      Oby tylko nie sztuczna szczena, tylko choć trochę młodszy rocznik :)))))

      Usuń
  2. POCZEKAJ,POCZEKAJ.................................daj mi jeszcze minutke...........
    no dobra juz mam ,mam szczeke,bo mi odpadla.
    No,to teraz mozesz juz spokojnie jechac,POWODZENIA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Maguś........kocham Cię :)
      Ale Ty już to wiesz od dawna :))))

      Usuń
  3. Myślę, że szal będzie lepszy od korali, mimo iż co chwilę może będziesz go poprawiała. Najważniejsze jednak, żebyś się dobrze bawiła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar :)
      A nastawienie też ważne, może i ważniejsze niż sukienka.

      Usuń
    2. Nie zaplącz się w ten szal.. ;))))))

      I tak wiem, że będziesz najpiękniejsza...no wiem!
      <3

      Usuń
    3. Nie było mnie troszkę a tu Julcia się gdzieś wybiera...fajnie!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Dziękuję Mirabelko :))) jesteś KOCHANA!!!!

      Ano tak Pat :) wybrałam się po ostatnie tchnienie lata do Barcelony :)

      Usuń
    5. No i cudnie!!! I cudnie wykorzystaj czas.....

      Usuń
  4. Hmm..., pieknej Kobiecie we wszystkim jest dobrze i jak nie ma na sobie nic takze jest piekna /smiech/!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma na sobie nic i wygląda olśniewająco....musi być naprawdę piękna :)

      Usuń
  5. Piękny szal, kolor, który też bardzo lubię

    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ześwirowałam na punkcie tego koloru i wszędzie go wypatruję :)

      Usuń
  6. korale genialne, a szal cudny, ale chyba nie umiełąbym Ci doradzić na dystans, ale pewnie świetnie sobie poradziłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznego wyboru dokonałam sama, ale wszystkie rady były bardzo cenne.
      A korale.....wypatrzone na wyprzedaży za grosze. Czasem się udaje :)

      Usuń
  7. Nawiązując do tytułu: proszę bardzo :) Choć malachitowego (kurdeczka, co to za kolor?) nie polecałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdeczka....no racja. Ty mi polecałeś moje własne włosy jako dodatek :))
      w sumie dodatek najbardziej dostępny.
      no i co najważniejsze skorzystałam z Twojej rady :)))
      Tak więc Tobie tez dziękuję :)

      Usuń
  8. fantastyczny szal i kolczyki też :) szal to dobry pomysł, tylko obyś sobie z nim poradziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie....te szale....sam kłopot z nimi
      Ale nawet jak go nosić nie będę, będę ba niego patrzeć. Ten kolor zachwyca!!!

      Usuń
  9. Aha, zapomnialabym... baw sie tam dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz i tak najpiękniejsza- baw się dobrze..
    .http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się będę trzymać! Choćby nie wiem co!!! :)
      dziękuję :)

      Usuń