czwartek, 3 października 2013

cienie we mgle

Kiedyś pisałam tu, o szeptach parkowej ławeczki. 
To były szepty z przeszłości, bardzo smutne i bolesne.
Obiecałam wtedy, że wrócę tam, usiądę i posłucham jeszcze raz.
Już nie muszę nigdzie iść....usłyszałam je we mgle, tam nad Wisłą....
Mgła zmienia rzeczywistość, przenosi do innego świata
we mgle być może niewiele się widzi, ale można wiele usłyszeć
Ja usłyszałam.
Szepty z przyszłości...pełne nadziei i obietnic
Słowa będące być może cieniem tego, co ma nadejść


"Nasz czas przed nami
Słowa niewypowiedziane również
Plejady ekstaz
Oceany miłosne
Zadośćuczynienie tęsknot
... przed nami ...
wszystko jeszcze przed nami"





Ps. Zdjęcie moje, tekst nie mój, ale Autor........woli pozostać we mgle 
      (lubię jego wiersze) 
      :))

22 komentarze:

  1. To brzmi niczym obietnica miłości :)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie brzmi :) zwłaszcza to "zadośćuczynienie tęsknot"
      Pozdrawiam Sia

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak to w życiu...
      Jakby się nie zaczynało powstałaby pustka...
      Pozdrawiam Judytko :)

      Usuń
  3. tez lubie wiersze tego autora.
    zdjecie ladne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Autor to przeczyta na pewno się ucieszy :)
      Dziękuję Kaatje :)
      Buziak :*

      Usuń
  4. Całe nasze życie to wędrówka przez mgłę. Mniej lub bardziej gęstą. I nie wiem co lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mgła się unosi i naszym oczom ukazuje się piękny widok...
      Pozdrawiam Dark-u :)

      Usuń
  5. pięknie napisane :)

    kiedyś chciałabym i ja w to uwierzyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się człowiek kilka razy sparzy boi się uwierzyć.....zwłaszcza kiedy rany są jeszcze świeże
      Buziak Dżejku :*

      Usuń
    2. pewnie masz rację...

      A tytuł skojarzył mi się z taką starą piosenką IRY, wiesz? "nie daj mi odejsć".. :*

      Usuń
    3. jeny jaka smutna.....zapomniałam ją już...........
      Lubiłam IRĘ kiedyś

      Usuń
  6. miłość, która się wyłoni z mgły, może być bardziej tajemnicza i prawdziwa, bo nie oślepia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      To nie puste fajerwerki, tylko otulenie...

      Usuń
  7. ....cudowna obietnica...trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cudowna :)
      trzeba się uzbroić w cierpliwość i cieszyć się że wszystko przede mną :)

      Usuń
    2. myślisz, że i my możemy mieć nadzieję na spełnienie tej obietnicy?

      Usuń
    3. Nadzieję trzeba mieć zawsze.....
      nawet jeśli całe życie było pod górę i nie tak....nie można tracić nadziei

      Usuń
  8. Jest nadzieja na lepszy czas. Ten świat nie jest jeszcze taki zły, skoro jest i mgła i skryty za nią poeta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Ty tu trafiłeś do tego starego wpisu niemalże w miesięcznicę jego publikacji :)))
      Świat nie jest zły :)
      Tylko nie można szturchać i poganiać czasu pytając "czy daleko jeszcze"

      Usuń