środa, 25 września 2013

:) tak po prostu


Jaki zakręcony i pełen energii dzień :) 
Zaczęło się od snów, bardzo dziwnych, pełnych nieznanych mi osób. 
Od rana powietrze wibrowało. Miałam wrażenie, że aż drżało, a może to tylko ja? 
Ciągle coś leciało mi z rąk. Ktoś się spieszył? A może to ja :) 
Do tego dużo słońca, uśmiechów, ciepła i......niespodzianka
noooooooooo.......na taką jesień to ja się godzę :)

Kaatje życzyła mi dziś cudownego dnia :) 
Życzyła energii pozwalającej rozpalić stuwatową żarówkę. 
A ja mam wrażenie, że mogłabym ogromną turbinę poruszyć 
a nie tylko żarówkę rozgrzać 
Mam w sobie dużo siły i pozytywnej energii
Znów mogę ją rozdawać garściami 
I tak....wiem....że potem przyjdzie dół....ale dziś jest cudownie :)))
życie jest piękne!!!!!

26 komentarzy:

  1. Czlowiek nabiera innego podejscia do zycia jak mu po deszczu sloneczko zaswieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prostu :)))
      Ojjjjj zaświeciło i to mocno :)
      Buziak :*

      Usuń
  2. Okularki słoneczne załóż, bo się nie wyśpisz i niech Ci świeci jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz..... zobacz nie wpadłam na to :P
    Tak właśnie rozważałam jakby tu na te osiem godzin słoneczko wyłączyć.
    Okularki mówisz.....i pomysł jakiś jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co? Wyspało się dziecko?
      :)

      Usuń
    2. Wyspało :)
      ale powiem ci że energię ze mnie wyssało, ale to nie do opisywania na blogu. Na priva co najwyżej

      Usuń
  4. Podziel się ze mną Kobietko, bo u mnie dzisiaj duppa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No byłam widziałam....minie....zobaczysz.
      Bierz ile trzeba.....trzy wiadra?

      Usuń
  5. Wezel gordyjski naucze Cie robic, zeby wiesz:):)
    A okularki niepotrzebne mysle, bo szczescie nigdy nie razi w oczy:) No chyba, ze innych, ktorzy Ci go zazdroszcza. Ale niech sobie radza sami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo tak ten węzeł to z przyjemnością :))))
      Ale ja się aby potem sama rozwiążę???? :D

      Uśmiechnięte dzień dobry Kaatje :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Widzisz :)
      wystarczyło śmiałości nabrać :))))) i nie ma żadnych dubli.
      Musisz teraz komentować dwa razy więcej...bo wiesz, statystyki w dół pójdą :P

      Usuń
  7. a na to absolutnie nie mozemy pozwolic!!.;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha absolutnie :)
      Buziak, dziewczyno z krainy tulipanów :*

      Usuń
  8. Tych radosnych chwil, rozpalających się żarówek jest tak mało, że powinniśmy celebrować ten czas....
    Pozdrawiam, piękna muza, słucham po raz pierwszy i jestem zachwycona, czyżby mi się udzieliło -hm..
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci się udzieliło :)))
      Na tym polega to rozdawanie dobrej energii :)))

      Usuń
    2. no i się udzieliło, piękny dzień, pozytywnie załatwione sprawy
      dziękuję
      :)

      Usuń
    3. Cieszę się :))) bardzo
      a jak się cieszę to trochę tej energii wraca :)

      Usuń
  9. Życie, radość biegnie wokół nas :)
    pozdrawiam.
    wróciłam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty czy nie Ty?
      Inaczej wyglądasz
      Inaczej się nazywasz :)
      Witaj!

      Usuń
  10. taki fajny dzień. wczoraj jesień mnie goniła, a dzisiaj mimo deszczu też mam nadmiar energii :))) mogę się podzielić, jak komuś zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj tu do magazynu bo świeci pustkami. A ktoś może potrzebować. Na podłość ludzką się. Napatrzyłam to i ubyło tej energii trochę.
      Buziak :-*

      Usuń
  11. Będąc w tak dobrym nastroju można sporo zaoszczędzić na opłatach energetycznych ;-)
    Życzę by ten pozytywny napęd nigdy cię nie opuszczał a jak coś nie zagra to my już znajdziemy na to wszyscy jakiś sposób. :-)

    uściski S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo jesteś kochany :))
      Trafiłeś ze swoim komentarzem w idealny moment, bardzo potrzebowałam pokrzepienia.

      Dziękuję Sebastianie :)

      Usuń