poniedziałek, 12 sierpnia 2013

zanim o Norwegii

Zanim o Norwegii, jeszcze trochę o drodze.
Drugą bazą którą "zaliczyłam", zgodnie z moim planem podróży, było Hirtshals. Miasto na północy Danii, skąd następnego dnia odpływał mój prom. Północ Danii jest cudownie pofałdowana jak nasza Suwalszczyzna. Gdyby to było bliżej jeździłabym tam znacznie częściej. Śpieszyłam się, wiec zdjęcie takie na wariata z komórki, uchwycone w locie.

  



W Hirtshals zmieszkałam w małym czarnym domku, w pobliżu morza.Był uroczy, wewnątrz cały w jasnym drewnie....otoczony sosnami
Być tak blisko morza i nie pójść się z nim przywitać to grzech :) Poszłam więc po zachód słońca. Co prawda słońce było schowane za chmurami, ale szepnęłam mu....zanim dojdę masz wyjść i pokazać całe swoje piękno. Nie miało wyjścia....bo jak ja czegoś chcę, to nie ma mocnych :) 
Droga nad morze prześliczna, porośnięta różowymi kwiatami. A zachód słońca....no sami popatrzcie.




Na plaży stały zaparkowane samochody, ludzie wyciągali krzesełka, siadali i po prostu patrzyli. I ja się im wcale nie dziwię. Gdyby było cieplej zostałabym tam z nimi aż do zmroku.

Na koniec jeszcze zdjęcie z promu.


Już teraz wiem gdzie się kończy tęcza..... w Morzu Północnym :) 
Pierwszy raz widziałam tak wielką tęczę. Miałam wrażenie, że mnie otaczała i zamykała w swym barwnym kręgu. Magiczne i niesamowite :)

Tyle o drodze, tak bardzo w skrócie :) Wiem  że to bardziej migawki, niż opis. Ale chciałam pokazać Wam to co najpiękniejsze, co mnie zachwyciło. Podzielić się moimi odczuciami i emocjami.

Ps. Przepraszam, że u Was nie komentuję, ale nie wyrabiam się....brakuje mi czasu :**




22 komentarze:

  1. Julio niech ta tęcza otoczy Cię , otuli, przytuli, niech Ci pokaże świat kolorowy . A ja oderwania się od wszystkiego Ci życzę:):) Wtedy odpoczywamy najbardziej:):)
    Udanego wyjazdu
    nie odpisuj, nie komentuj, napawaj się tym co dostajesz od natury i korzystaj z tego całymi garściami!!!
    Pa,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pat :**
      jesteś kochana :)
      No i chyba nie będę dziś miała siły na pisanie....wolę na jezioro patrzeć. Tu słońce bardzo późno zachodzi.

      Usuń
  2. jest przecudnieeee :)) oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele takich cudów mam uwiecznionych w aparacie :) tylko zgrać nie mam kiedy :)

      Usuń
  3. Piekne widoki, i ten orzezwiajacy chlodek :-)
    Nie przepraszaj, przeciez nie ma obowiazku kpmentowania,ja i tak jestem w szoku ze masz czas posty pisac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba nie mam kiedy :)))
      opowiem wszystko jak wrócę :*

      Usuń
  4. Pięknie :)... Masz talent czarodziejko :D... Nie przejmuj się blogoświatem i oddychaj :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Abi :)))
      Ktoś tak do mnie mówił....chyba nawet :)))
      Oddycham....aż mi głowa boli od nadmiaru tlenu :D

      Usuń
  5. ależ pięknie o zachodzie słońca tam nad Morzem Północnym .. a tęcza bajka .. słoneczne pozdrowienia Julio :^))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :))
      Kiedy spojrzałam na to zdjęcie, skojarzyło mi się z Twoim....tym z żurawiem

      Usuń
    2. tak właśnie pomyślałem o zachodzie słońca z żurawiem :^)) .. niezwykle piękne kolory na Twym zdjęciu Julio

      Usuń
    3. Zupełnie takie jak na Twoim :)
      kolory tęsknoty....
      widać moja też akurat tam ożyła...

      Usuń
  6. Był buziak z Polski, to teraz UŚMIECH :))) też z Polski.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I uśmiech i buziak się przydadzą, bo dzień dziś pochmurny :))
      Dziękuję Mirabelko :***

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki Toya :-*
      Dziś w planie lodowiec, mam nadzieję na piękne widoki :)

      Usuń
  8. Nareszcie..daj urlop laptopowi!!! Należy mu się:):):
    Napawaj się przyrodą, "resetuj" mózg:):)
    Łap z wyjazdy jak najwięcej, potem podzielisz się wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):)
      laptop zamknięty
      buziaki z komórki :* :*
      dziękuję Pat :)

      Usuń
  9. Ale zrobilas przepiekne zdjecie teczy! Mozna powiedziec;magiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))
      Tu wszystko jest magiczne :)

      Usuń
  10. Kawał porządnej tęczy! I o to chodzi aby pokazywać rzeczy takimi jakimi są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Choć i tak zdjęcia nie oddają tego co czułam patrząc na nią...to było nieziemskie!!!

      Usuń