wtorek, 9 lipca 2013

raj na ziemi

Koleżanka z pracy oznajmiła mi przed chwilą:
- Jadę do Chorwacji :))))
- Cudownie!!! - odpowiedziałam - Chorwacja jest piękna, musisz zobaczyć Trogir, to moje ulubione miasto, no i Split, a i te organy wodne  w Zadarze. I koniecznie po drodze jeziora Plitvickie. To raj na ziemi.
Koleżanka czym prędzej zajrzała do programu wycieczki.
- Trogir jest, Split jest, Dubrovnik jest, ale Plitvic nie ma. 
- Jak to nie ma??? Autokarowa wycieczka mija Plitvice????
Zerkam jej przez ramię....no tak.....pielgrzymka.....
Postanowiłam jej pokazać kilka zdjęć z moich wypraw.
Oczy się jej zaświeciły
- dobrze że jeszcze nie zapłaciłam zaliczki.
Szuka teraz prawdziwej wycieczki :)
Spójrzcie sami....czy można to miejsce pominąć? Darować sobie? Przejechać obok? 


 

16 komentarzy:

  1. Chorwacja jest przepiękna. Trogir to moje ulubione miasto :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę też?
      Super :))) Bo wszyscy tylko Dubrovnik i Dubrovnik.
      A Chorwacja, tak, przepiękna. Byłam już trzy razy i na pewno jeszcze wrócę. Marzy mi się jeszcze Czarnogóra....ale to może za rok.
      A tak w ogóle to witaj Zwyczajna :) fajnie, że tu wpadłaś :)))

      Usuń
    2. Powiem ci kochana, że w Dubrowniku też byłam i jakoś nie specjalnie mnie ujął. Owszem ładnie tam itp, ale Trogir ma w sobie to coś.
      Ja byłam w tym roku po raz pierwszy na wakacjach, zwiedziłam: Dubrownik, Trogir, Split, Krka, Plitvickie jeziora, Sibernik, Wyspa Ćiovo, wyspe Hvar, Poreč, Riwiera Kasztelańską, Riwiere Makarska, Neum, Postojna. W przyszłym roku chciałabym zwiedzić jeszcze więcej, i mam nadzieję, że to się uda :)

      Usuń
    3. No to faktycznie kawałek objechałaś :) Na wyspach w ogóle nie byłam....jeszcze mam sporo do obejrzenia.
      Życzę Ci żeby ta przyszłoroczna podróż się spełniła :)

      Usuń
  2. nie byłam ;((

    chcę !!:))))

    moje słońce nieustannie pozdrawia Twoje (że tez jeszcze mu sie nie znudziło :P) :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, tak....jedźmy :)))
      wszystko Ci pokażę, poopowiadam....będzie fajnie :*

      moje słońce oczywiście też niezmiennie pozdrawia Twoje :)))))
      no jakże by to się miało znudzić mu, czy nam :P

      Usuń
    2. dobra to Ty swoich do Norwegii i jedziemy na tę Chorwację :)

      Moje słońce mówi że jest niezłomne i nadal pozdrawia Twoje oraz tchnie ciepłym oddechem w kierunku wschodnim :P

      Usuń
    3. Oni beze mnie się pogubią w tej Norwegii.
      Chorwację zaplanujmy na przyszły rok :)))

      Moje słońce pozdrawia Twoje, i nawet z tej okazji wyszło zza chmur. Hahahahahaha.....matko Dżej, ja zaraz zejdę ze śmiechu. Ale oddechem czy echem?

      Usuń
  3. Ilosci urlopu to moge tylko pozazdroscic,bo juz w tym roku bylas w kilku miejscach i jeszcze ciagle masz urlop.Jestes wlascicielka duzej firmy czy przywodczynia mafii:)))))?
    Zartuje oczywiscie:)
    Piekne miejsca,ja mam troche za daleko do tej Chorwacji,ale jak juz bym sie tam wybrala to pewnie zostalabym na stale,PIEKNIE TAM JEST!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jestem szefową mafii :))))) takiej malutkiej...mafijki ;)
      Urlop oszczędzam jak cenny dar. Nawet kiedy ląduję w nocy, na drugi dzień idę do pracy. Bo przecież może mi zabraknąć tego jednego dnia do kolejnego wyjazdu :)
      A Chorwacja to nie była w tym roku, ale w przyszłym kto wie czy znów się nie wybiorę :) Póki co plany nieco inne.
      Buziaki Maguś :*

      Usuń
  4. A ja nie byłam jeszcze nigdzie w Chorwacji, więc zgłoszę się gdy podejmę decyzję o odwiedzeniu tejże. Zdjęcia piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Naprawdę nie byłaś? Szkoda, bo pięknie tam :)
      A zobacz o ile bliżej masz ode mnie :) jeden dzień drogi.

      Usuń
  5. Chorwacja jest piękna! Byłam, widziałam, wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są miejsca do których chce się wrócić :) To chyba mój nr 3
      Pierwsze miejsce zajmuje Madera, drugie Barcelona :)

      Usuń
  6. w Chorwacji nie bylam, ale slyszalam same dobre rzeczy a zdjecia potwierdzaja ze jest pieknie..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niemalże na wyciągnięcie ręki mamy piękne miejsca. I pewnie jeszcze wielu takich miejsc nie odkryłam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń