wtorek, 2 lipca 2013

Przed północą....bardzo krótko

Wyganiam wszystkich tu obecnych do kina na film "Przed północą"

Film świetny!!
I te dialogi...takie prawdziwe. Chwilami czułam się jakbym siedziała z Jesse i Celine przy stole, czy też spacerowała z nimi greckimi uliczkami, przysłuchując się ich rozmowom. Nie siedziałam w kinie, tylko przeniosłam się do ich świata. Śmiałam się, wzruszałam, zamyślałam....uczestniczyłam niemalże w tych rozmowach :)
Nie mam pojęcia kiedy minęły te dwie godziny. Całe napięcie jakie miałam w sobie zeszło ze mnie. Jestem pełna pozytywnych myśli i chyba inaczej trochę patrzę na życie.
Nie jest może idealne (to moje życie)....ale jest prawdziwe :)))
Idźcie :)))
Jeszcze tylko muzyka, która wprowadzi was w klimat :))



8 komentarzy:

  1. No tak, ale u mnie to tylko trzy dni i akurat nie mogę, ale może w drugim kinie zaczną później?... Narobiłaś mi apetytu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj Abi. Przesuwaj, przekładaj co możesz. Spodoba Ci się. I pamietaj że dobre filmy grają krótko ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A potem mi opowiesz co o nim myślisz :):)

      Usuń
  3. teraz nie mogę, ale zaraz jak tylko będę mogła, to polece ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć :)
      Jeny....mam nadzieję że Wam też się spodoba :)

      Usuń
  4. ja dopiero dzisiaj .. robi wrażenie .. ta historia Celine i Jesse przeplata się z moim życiem od pierwszego filmu Przed Wschodem Słońca od 1994 roku :^) ... i potem Przed Zachodem Słońca ..
    tematycznie rozmowa w Przed Północą jest mi najbliższa . i Julie i Ethan są tylko o parę lat młodsi ode mnie ... film jest przedni
    a jednak .. zabrakło mi czułośći z Przed Zachodem Słońca kiedy ona ukradkiem dotyka go a on dotyka jej włosów .. może tak miało być w zamyśle autora .. ale jakoś mi smutno się zrobiło ...
    słoneczne pozdrowienia Julio :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałeś :)))))
      Cieszę się że też Ci się podobał.
      Słońce dziś mi się przyda....za oknem tak pochmurno
      Pozdrawiam Piotrze :)

      Usuń