piątek, 12 lipca 2013

pada


Pada, leje całym niebem.....ale jest super :) 
Wszyscy od rana narzekają na pogodę, zupełnie nie rozumiem dlaczego. Patrzą na mnie jak na świra, kiedy radośnie mówię im, że fajnie jest. Deszcz przecież jest fajny, zwłaszcza taki letni deszcz. 
Owszem pięknie jest, kiedy świeci słońce, a niebo błękitne. Tyle tylko, że słońce wyzwala we mnie ogromną energię. Czuję, że powinnam gdzieś pójść, pojechać, coś zrobić. Czuję coś 
w rodzaju presji. No bo jak to...piękna pogoda, a ja nie na kajakach? Słoneczne popołudnie, a ja nie na rowerze? 
A przecież czasem trzeba też odpocząć, usiąść na chwile i się zadumać. Deszcz szemrząc 
i stukając o szybę mówi mi....nie spiesz się, dziś możesz zwolnić, dziś nic nie musisz...
Tak, nic nie muszę :) W radiu świetna muzyka. No i lubię poranne trójkowe wydurnianie się Wojciecha Manna. I te jego prognozy pogody :)))) 
Kolega z parteru przyniósł mi trufelka, mego ulubionego z Wawelu. Do szczęścia, na tę chwilę, brakuje mi aromatycznej kawy.....idę zaparzyć....komuś jeszcze może? 

Ach i zapomniałabym.....muza :) ta dzisiejsza z radia....strasznie mi się spodobała


14 komentarzy:

  1. Deszcz i muzyka są z tej samej bajki: potrafią wyzwolić w nas swoisty nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłeś posłuchać muzyki i wypić ze mną kawę :)))
      Dla Ciebie jak zawsze czarna?

      Usuń
  2. Czyli codziennie razem słuchamy trójki :)
    Niektórzy moi wakacyjni goście przywożą ze sobą pięć walizek letniej presji. I bardzo się męczą przymusem odpoczywania. Niektórym to przechodzi po tygodniu i znajduję ich leżących na kocyku pod przydrożną brzozą, koło domu. Obok nich leżą oprzyrządowane rowery, przewodniki, mapy i aparaty ze statywami. Fajne to jest :)
    Oczywiście jestem za rowerami, itp., tylko z chcenia, a nie lęku przed nie wykorzystaniem urlopu.
    Wiem, że czasami bardzo trudno odróżnić potrzeby od konieczności.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słuchasz trójki? Fajnie :)
      Uwielbiam trójkę i Manna i Niedźwieckiego i Magiel Wagli :)

      No właśnie ta wakacyjna presja....wykorzystać czas na maksa. To chyba to życie nas tak rozkręca, jak jakiś dziecięcy bączek. Zanim wyhamujemy musi trochę minąć.
      Na wakacjach staram się dać sobie luz...przewodnik czytam przy wieczornym winie, żeby mieć jako taki plan na dzień następny. Ale nic na siłę. Kiedy zwiedzam miasta, też raczej wczuwam się w klimat miejsca. Patrzę, wącham, smakuję.... nie odhaczam obowiązkowych punktów z przewodnika :))

      A wiesz, że jadąc dziś do pracy myślałam o Tobie? :))) Próbowałam przypomnieć sobie gdzie mieszkasz, mówiłaś że prowadzisz agroturystykę. Tam u Ciebie znalazłabym pewnie prawdziwy spokój....

      Usuń
  3. Ach, mam jak Ty :):) Ale deszcze też mnie nakręca..
    Rany- mnie nakręca wszystko :)))

    Chcę kawy, litr:*

    Moje słońce całuje Twój deszcz :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litr, litr....a skąd ja wiaderko na kawę wezmę? :))
      Ty jesteś nieustannie nakręcona, ale to jest fajne :***
      Mój deszcz chłodzi Twoje słonce :))))
      (i rozgrzane czoło)

      Usuń
    2. zakręcona, nakręcona i rozgrzana :):):)

      Ratunku !!:))

      Usuń
    3. Obawiam się że dla Ciebie nie ma ratunku :))))
      Może mroźna zima coś by pomogła, ale to jeszcze nieprędko :P
      Spróbuję Cię zmęczyć i przeciągnąć po białowieskiej puszczy, kiedy do mnie przyjedziesz :**

      Usuń
  4. Nie rozmmie ludzi, ktorzy ciagle narzekaja na pogode... Poda jest zawsze, nieprawdaz?
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdaż :)
      I jak to mój kolega mówi "nie ma złej pogody, są tylko niewłaściwe ubrania :)))
      Pozdrawiam Judytko

      Usuń
  5. też się piszę na kawę, choć pogoda u mnie jak drut!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)
      Jeszcze Cie nie pytałam. Jaką kawę pijesz?
      Może espresso z mleczną pianką? :))

      Usuń
  6. Witaj w klubie,ja tez lubie deszcz.
    U mnie godzine temu zaczelo lac jedna wielka struga:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przestało :) a szkoda, lubię słuchać deszczu zasypiając.

      Usuń