wtorek, 23 lipca 2013

kolorowe sny

Dlaczego moje sny są takie ześwirowane? Nie mają pięknego scenariusza, nie stanowią jakiejś całości (za wyjątkiem tego ze słoniem).  Moje sny są zlepkiem kolorów, uczuć, emocji.
Podobno sny są odzwierciedleniem naszych lęków i pragnień. Czego w takim razie pragnę?
Dziś śniła mi się fioletowa maskotka. Wyglądała trochę jak Elmo :)



tylko była cała fioletowa. Na brzuszku miała naszyte serduszko, kiedy się na nie naciskało piszczała. No fajna była, ale skąd, dlaczego akurat taka maskotka?
Kolejna scena ludzie polewający się wodą. Wszyscy radośni i uśmiechnięci. Woda wylewana na ciało zamieniała się w kolorowy lukier, taki jak na tortach.....w pastelowych ślicznych kolorach.
Czy memu życiu brakuje barw?
A może to tylko ta pełnia :) nie mogłam długo zasnąć....księżyc ma na mnie ogromny wpływ.



8 komentarzy:

  1. Moze pragniesz przezyc cos pieknego,pragniesz milosci takiej prawdziwej i szalonej,dlatego Elmo z seduszkiem:)
    A ta woda zmieniajaca sie w kolorowy lukier,no zeby zycie bylo slodkie i kolorowe a nie jak papier toaletowy...sazre dlugie i do du...;)))
    To powiedzenie bardziej pasuje do czasow komuny;)
    Twoje zycie nie jest jak ten papier,ale czuje ze czegos Ci brakuje,nawet wiem czego,Ty zreszta tez:)
    Marzenia sa po to zeby sie spelnialy wiec niech sie spelniaja:)

    Wkradl sie byk wiec usunelam komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację :) Ech....Maguś, Ty zawsze masz rację...
      Niech się spełniają :)
      Dziękuję :**

      Usuń
  2. Julio Dzień Doibry.. a ja myślę, że to pięknie, że pamiętasz Twe sny .. ja zazwyczaj budzę się z przeczuciem, że śniłem coś ważnego z wiadomością dla mnie ale ciemna masa i nic nie moge sobie przypomnieć :^)) . i znowu zero wiadomości od mojej podświadomości .. taki głuchy telefon :^))
    a ten fioletowy kolor to gdzieś już widziałem u Ciebie ;^)) .. hmmm jedno z tych miejsc to jakby tutaj troszkę u góry ..
    i wszystko się może zgadzać bo jesteś dzikim ptakiem : ^)
    http://www.net-sennik.pl/sen/3047/fioletowy-kolor

    czy na pewno Twemu życiu brak barw?? Twój blog jest pełen uczuć i barw i przyrody i zachwytu :^) .. słoneczne pozdrowienia Julio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa ta interpretacja fioletowego koloru....podoba mi się :)
      Ty to zawsze coś fajnego wynajdziesz :)))
      Noooo.......to takie sny to ja mogę śnić :)
      Dziękuję Piotrze :*

      Ps. żeby zapamiętać sny trzeba je sobie opowiedzieć zanim otworzy się oczy. Nawet otwarcie jednego oka powoduje że sny uciekają :)

      Usuń
  3. A ja jestem ciekawa co na to Freud? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tak żył, to pewnie by powiedział ;)
      Chociaż w sumie....ten lukier...w pastelowych kolorach...
      nieeeeeeeeee jednak nie ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy sen... Pełen mistyki, a w każdym razie takiej symboliki... Bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz że pełen symboliki....a byłabyś w stanie coś rozszyfrować?

      Usuń