wtorek, 30 lipca 2013

fotografie duszy?

Czy można zrobić zdjęcie tak, żeby można było dostrzec na nim więcej?
Więcej niż widać normalnie gołym okiem? Więcej, niż widzi ktokolwiek inny, patrzący w ten sam punkt? Pewnie się nie da, ale spójrzcie co mi wyszło na moich fotografiach. Dodam, że nie są podrasowane w żadnym fotoshopie.

wybrzeże Maroka

Sierra Nevada

Ośnieżone Alpy

Tęczowe fotografie niesamowitego świata....pełnego pierzastych olbrzymów. Przeróżnych stworów o których można by wypisywać niekończące się opowieści.


A może te kolorowe fotografie pokazuję cząstkę mnie....niepoprawnej optymistki?
Może jak zawsze podkolorowałam rzeczywistość? 
A może......
może to tylko opary paliwa z silników samolotowych, które spowodowały takie tęczowe załamanie światła. To jedyne rozsądne wytłumaczenie ;)

Co by to nie było.....wiecie jaką miałam radochę kiedy zobaczyłam w aparacie co mi wyszło? Cieszyłam się jak dzieciak z prezentu-niespodzianki, jeszcze tam w samolocie.

Może się to komuś wydać głupie....no bo z czego tu się cieszyć.  Z tęczowych zdjęć?
To taka moja mała radość. I choćby miała być ulotna, niewidzialna i niezrozumiała dla innych....ale jest......moja :)))

28 komentarzy:

  1. Wierzę, że można ...

    uroki różnych punktów widzenia :)
    patrzenia i Dostrzegania

    w fotografii tyle magii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można zwrócić na coś uwagę. Pokazać coś, czego ktoś mógłby nie zauważyć.
      Mój znajomy jest mistrzem wyłapywania takich cacuszek i to w biegu :)

      Usuń
  2. Niesamowite zdjęcia :)! Bardzo mi się podobają i przemycają duszę ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia były ogromna niespodzianką :)
      z niedowierzaniem powtarzałam je i pstrykałam kolejne patrząc na efekt....frajda nieziemska :)

      Usuń
  3. Kolory bajeczne :)
    A co to za ogromny samolot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) i bajeczne widoki
      Samolot zdaje się normalny Boeing 767, jak się nie mylę :)

      Usuń
  4. nigdy takich nie widziałam, piękne :) a wiesz co ja myślę, że to może Anioły puszczały kolorowe bańki mydlane :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przez jakąś anielską metropolię musiałam przelatywać :))) bo tyle koloru to z jednej bańki pochodzić nie mogło.
      no chyba, że mam całą armię aniołów, która z braku miejsca na pokładzie leciała tuż obok ;))))

      Usuń
    2. a może leciała :) Anioły czasami płatają takie figle :)

      Usuń
    3. Kto wie.....ostatnio jakby bardziej czuję ich obecność :)

      Usuń
  5. Aaaaa tam, doszukujecie się nie wiadomo czego, a to cień palucha, który Julka wsadziła w obiektyw! ;P

    ...a może jednak wpadła w tęczę? :*

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo widzisz....ja to taki niestabilny pacjent jestem :)
      Albo w czarnej dziurze albo w tęczy :))))

      Usuń
  6. a po drugiej stronie tęczy krasnal... i skarb trzyma w dłoni... i gładzi duszę, gładzi i kołysze.
    dziękuję za te cudeńka, jest z czego się cieszyć, to najpiękniejszy dar... takie refleksy... :)
    pozdrawiam tęczowo, tu po drugiej stronie tęczy gdyńskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia :)
      Gdynia....piękne miasto. Dawno tam nie byłam. Ale jeśli jak mówisz koniec tęczy tam sięga, to prędzej czy później dotrę :))

      Usuń
  7. Ty a może byś dotarła nad morze do mnie??? :-P

    Moja Rozpoetyzowana Fotografko??:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bym dotarła z rozkoszą mój Skarbie,
      tylko urlopu dziwnie mi nie staje :))))
      Tak wiec oczekuję na Cię na mym dworze
      o Pani :****

      Usuń
  8. Cóż ... Skoro nie staje to może niebieska tabletka potrzebna?

    O Piękna Ma:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najwyżej błękitna (light) co by się ładnie układało ;P
      Duszyczko :*

      Usuń
  9. Light... Marlboro... Ach złote czasy młodości i wolności.. :-]

    Aniołeczku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malboro...ach ci mężczyźni z reklam,te torsy....tak, tak
      Serdenieńko :)

      Usuń
  10. duszyczka wspaniale tęczowa . niesamowite zdjęcia Julio

    też często mam nosek wlepiony w szybkę samolotu :^)

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/Qt0InsQPTZVN44jgDYwQ_9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/FJgC9gRDeFlZQ2hHfQXxW9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :)
      Jakbyśmy lecieli razem byłaby kłótnia o to, kto przy oknie siedzi :):)

      Usuń
    2. hihihi :^))).. no może tak a może i nie :^) .. mam wygodne kolana :^))

      Usuń
    3. Nie wątpię :))) Przy Twoim wzroście muszą być wygodne :)
      Czyli poradzimy sobie :))

      Usuń
  11. Wspaniałe zdjęcia. Uważam,że dobrze wykonana fotografia a do tego w odpowiednim momencie może przekazać mnóstwo treści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo :)
      Masz rację to, co i jak fotografujemy, zależy od naszego nastawienia. Na pewno zdjęcie mówi o nas znacznie więcej, niż z pozoru mogłoby się wydawać.
      Witaj :)
      miło mi Cię gościć :)

      Usuń
  12. a mowi sie ze Sky is the limit..... bzdura kolejna

    OdpowiedzUsuń