środa, 17 lipca 2013

czasem tak jest

W ten wieczór pomilczę. Za oknem dziś wyjątkowo cicho, więc i ja nie będę nadużywać słów.
Ale to, że milczę, nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia. Mam i to bardzo dużo....ale nie dziś nie teraz.
Czasem tak właśnie jest... Czasem milczeniem można przekazać więcej, niż można byłoby wyrazić słowami.
Czasem słowa zagłuszają myśli, nie pozwalając im się swobodnie wydostać z zakamarków naszej głowy.
Dam im dziś szansę.....niech wypłyną ze mnie
zanim zasnę.

Dziś tylko posłucham z Wami muzyki.....









12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Spokojnej nocy Mirabelko :***

      Usuń
    2. Idealnie wyczuwasz kiedy potrzebuję buziaka przed snem :)

      Usuń
  2. czasem tak jest .. dobrych snów Julio :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :)
      To działa :)

      Usuń
  3. Czas ciszy jest jak lekarstwo na poszarpane halasem rany.

    Dobrych snow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisza pomogła....a może to ranek...wszystko jakby znów jaśniejsze
      Dziękuję Maguś :*

      Usuń
  4. Cześć Rudzielcu, już rano :*
    kawa, muzyka i do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Śliczności :*
      zaczęłam w odwrotnej kolejności do przodu, muzyka i kawa :)))
      ale to chyba nie szkodzi :)

      Usuń
  5. lubie Mraza.......................

    OdpowiedzUsuń