poniedziałek, 24 czerwca 2013

wieża radosci

To moje nieszczęsne uczucie "nie dość" dopada mnie co jakiś czas.
W ten weekend właśnie zaczęło się nade mną pastwić. Przygoniło myśli o tym, że przecież nie potrafię pisać i może nie powinnam zawracać ludziom głowy swoim blogiem. Nie piszę wierszy, nie umiem pięknie ubierać w słowa tego co chcę opowiedzieć.....może faktycznie mój blog jest przesłodzony, nijaki i lepki....
Ogarnął mnie dziwny niepokój. To uczucie nasiliło sie szczególnie dziś.....myślałam nawet o tym czy by nie zaprzestać pisania. I wtedy na moim blogu zjawił się Piotr :) Przeczytał jednym haustem kilkanaście moich wpisów, wszędzie zostawiając ślad, ciepłe słowa. Przywrócił mi wiarę w siebie i rozjaśnił dzień. Znów chcę pisać znów chcę się dzielić z Wami tym co we mnie i u mnie.
I nawet muza jakby bardziej pozytywna przychodzi mi do głowy :)))
Dobrej nocy wszystkim :****

14 komentarzy:

  1. ach jak mi dobrze ten kawalek robi :)))

    kto Ci powiedział, że blog jest lepki ?? To ja tu jestem od złośliwości :P:P:P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie :) Ty jestes moją iskierką :)))
      A powiedział kiedyś, taki ktoś....prawie mu uwierzyłam

      Usuń
  2. Przywracasz wiarę w spontaniczność i naturalność.Swoboda wypowiedzi to twój atut.U ciebie jest jak w rodzinie która zna się od lat.:-)

    mrużę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak tu do mnie przychodzisz :)
      i lubię jak mrużysz ;)

      Ty Sebastianie za to przywracasz wiarę w sens mojej obecności tutaj.
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Blogowanie jest nie tylko dla poetów. To miejsce jest Twoje, jak Twój dom, a gościsz tylko tych, których zapraszasz. Także takich, którzy sami lubią łazikować po najdziwniejszych miejscach.
    Nie poddawaj się złym nastrojom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krzysztofie :)
      Jesteś moim codziennym, niezawodnym i zawsze mile widzianym gościem :)

      Usuń
  4. Julia .. bardzo Ci dziękuję za tą notkę .. przyznam się, że zarumieniłem się .. chyba jeszcze się rumienię :^)).. Podpisuję się pod myślą Krzysztofa tuż u góry .. 'to miejsce jest Twoje' i pozostanie Twoim tak długo jak będzie Ci tutaj dobrze :^) .. fajnie, że jesteś .. obiecuję sobie przeczytać i kwiecień i maj i cały czerwiec :^))
    .. wiesz czuję, że czasem będą dni kiedy każdy z nas w blogach potrzebuje oddechu od blogowania :^) i to jest naturalne a potem jest tęsknota za napisaniem i jest wspaniale napisać nawet jedno zdanie i ono tu pozostanie by spojrzeć na nie kiedyś :^) ..

    pięknie, że przypomniałaś klasyka mej młodości :^) .. u mnie tutaj przedwieczorne słońce jeszcze zagląda przez okno ale ponieważ w Europie już nocka to ja przesyłam jeszcze jednego klasyka :^) takiego na wieczór czy nockę
    jeszcze troszkę wstecz w pamięci :^)


    Pierwsza...
    Pierwsza by zobaczyć Twoje oczy
    Druga...
    Druga by zobaczyć Twoje usta
    Trzecia...
    Trzecia po to by zobaczyć całą twoją twarz
    Trzy zapałki kolejno... trzy zapałki kolejno
    Zapalone nocą...
    Pierwsza by zobaczyć Twoje oczy
    Druga...
    Druga by zobaczyć Twoje usta
    I całkowity zmrok, aby wszystkiego nauczyć się na pamięć

    Gdy obejmę Cię... gdy obejmę Cię
    Swymi ramionami...
    Pierwsza by zobaczyć Twoje oczy
    Druga...
    Druga by zobaczyć Twoje usta
    Trzecia...
    Trzecia po to by zobaczyć całą Twoją twarz
    Trzy zapałki kolejno... trzy zapałki kolejno
    Zapalone nocą...

    http://www.youtube.com/watch?v=OT-wW06LCqY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Piotrze! Nie musisz wszystkiego czytać. Zamęczysz się :))
      Miło mi, że w ogóle tu zajrzałeś i chciałeś cokolwiek przeczytać.
      A tę piosenkę....taż bardzo lubię :))))

      Usuń
  5. Ja czytam z wielką ciekawością. Odkurzam sobie serce.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj M. :))))
      Nie wiedziałam że czytasz!
      Strasznie się ciesze :*

      Usuń
  6. Nie gadaj glupstw... jesli komus sie nie podoba niech nie czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Toya :))
      Brakuje i zawsze brakowało mi pewnosci siebie, ale z Wami jest mi raźniej :)

      Usuń
  7. Zgadzam sie z tym co napisane wyzej.
    To Twoj blog i nie powinnas sie zastanawiac czy my czytacze bedziemy zachwyceni czy nie,bo to Twoje przemyslenia i Twoje zdania na rozne tematy,jesli sie komus nie podoba nie musi czytac.
    Krytyka swiadczy o krytykujacym,nie o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te Twoje celne zdania kocham najbardziej :****
      Dziekuję Maguś :))))))

      Usuń