sobota, 15 czerwca 2013

trzy lokalne żyjątka :)

Zgodnie z prośbą Sebastiana, oprócz ganiania za błękitem, ruszyłam na bezkrwawe łowy, w poszukiwaniu lokalnych żyjątek.

Zaczęłam tu :) od porannego barraquito.



Żyjątko lokalne przyfrunęło samo :)
Pomyślałam jednak, że może to nie w porządku, że ono przyszło do mnie. 
Że może jednak powinnam się wysilić i poszukać czegoś w okolicy.
No i wyruszyłam.

Znalazłam jeszcze pięknego motyla



i brzydkie jaszczury


Chyba wystarczy, prawda? :))) nabiegałam się za nim. Zwłaszcza motyla tak trudno "złapać"

Odkryłam dziś jeszcze śliczną zatoczkę, ale światło było zbyt ostre na robienie zdjęć.
Pójdę tam po kolacji. A zdjęcia pokaże wam jutro :)
Buziaki :**

10 komentarzy:

  1. Ladne jaszczury(zeby im przykro nie bylo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra :) ładne
      Ale podrapać za uszkiem (jeśli takowe mają)
      to bym nie chciała ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam, zaraz będę wrzucać zdjęcia do komputera ale najpierw kieliszek wina :)

      Usuń
  3. Odważna ta synogarlica i jaka ciekawa...a może wiedziała że będziemy ją potem podziwiać ;-)
    Jaszczury na szczęście nie są waranami z komodo ;-)
    Motylek jest piękny...pozostanie twoją pamiątką z podróży. :-)

    ahoj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz....przyleciała i mi się przygląda. No to mówię stań bliżej muszę zrobić Ci zdjęcie, dla Sebastiana...mam taką misję :))) Zawołała jeszcze kolegę, troszkę bardziej nieśmiałego, bo ten przysiadł tylko na krześle. Ale kiedy dałam im ciastko, od razu go pogoniła :)))

      Do warana bym się nie zbliżyła nawet na 50 metrów!
      A motylki...kocham. Ich zdjęcia przywożę z każdej podróży :)

      ahoj Kapitanie :)

      Usuń
  4. Fajnych masz przewodników, kazdy z innejbajki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylek najfajniejszy....taki delikatny, lekki, kruchy
      kocham motyle!!!

      Usuń
  5. Czy ja już mówiłam, jak bardzo Ci tego wszystkiego zazdroszczę? Bo jeśli nie mówiłam to musiałam mieć coś akurat w gębie i mnie przytkało!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzdrowiejesz i tez będziesz brykać :****

      Usuń