sobota, 22 czerwca 2013

to co się nigdy nie zdarzyło

"Wspominamy tylko to co nigdy się nie wydarzyło"

C.R. Zafon "Marina"

Może nie aż tak.....może wspominamy nie tylko to, co istniało jedynie w naszej wyobraźni. Ale na pewno dużą część naszej pamięci wypełniają marzenia, a raczej może wizualizacje tego, co by mogło się zdarzyć gdyby......
No właśnie.....gdyby.....ale się nie zdarzyło.....
Wiec może lepiej o tym, co się nie wydarzyło zapomnieć i zacząć żyć....tu i teraz.
Nie patrzeć wstecz, bo i po co. Odczepić się wreszcie od tego, co moglibyśmy mieć, a czego nie dostaliśmy od losu.

"This is the life we've been given
So open your mind and start living"

To będzie moje motto na dziś.....a co będzie jutro....nie wiem :)
Może znów zacznę żyć wspomnieniem tego, co się nigdy nie zdarzyło......


6 komentarzy:

  1. :)

    a ja, wiesz, wspominam to, co mi się zdarzyło. bo było pięknie.

    Ale staram się wspominać nie za często, bo tęsknota atakuje ze zbyt wielką siłą.

    Czasem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba całe nasze życie jest wieczną tęsknota za kimś lub za czymś....
      Kolorowych snów Dżejku, pełnych wspomnień, tych najpiękniejszych :*

      Usuń
  2. piękne rozmyślania :^) .. a wiesz ja myślę, że to kim jesteśmy jest utkane ze wspomnień .. wszystkie 'żyj tylko tu i teraz' to są pobożne życzenia .. i tak na prawdę nasze życie byłoby niezwykłe puste i jałowe bez wspomnień :^))..

    .. nie wiem czy pamiętasz film 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind' nie wiem jak ten tytuł był przetłumaczony .. piękny oryginalny scenariusz właśnie poruszał niebanalnie ten temat .. bardzo polecam jeśli nie widziałaś

    .. a i mnie czasem nachodzi jak tutaj :^)

    http://peregrino-pl.blogspot.com/2013/06/zaglowo-i-sentymentalnie-w-bostonie_2524.html

    słoneczne pozdrowienia :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie widziałam tego filmu :)
      albo nie pamiętam
      A wspomnienia potrafią być piękne i te właśnie staram się pielęgnować :)
      Nie umiem żyć bez marzeń i wspomnień. Nie zawsze to "tu i teraz" jest takie jakie by się chciało. A moje marzenia zawsze są piękne :))))
      już lecę na Twego bloga
      ponownie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. a tak dla uśmiechu ...i ja lubię Zafona .. nawet chyba podkochiwałem się w postaci Nuri z Cienia Wiatru i nie mogłem przeboleć, że Zafon przerwał jej życie :^))

    OdpowiedzUsuń