piątek, 28 czerwca 2013

piosenka o znikaniu

Usłyszałam przed chwilą w radiu i strasznie mi się spodobała :)))
Uwielbiam audycje Marka Niedźwieckiego. Siedzę z uchem przy radiu, zła na każdy szum aut za oknem i stukot obcasów na korytarzu. 
Ale mimo tych hałasów....odlatuję.... 
Muzyka Niedźwieckiego sprawia że przez ten czas, kiedy on jest w eterze,  jestem lekko nieobecna :)



Zniknę stąd
Kochanie
Pusty kąt
Zostanie
Zniknę stąd
Jak zorza
W przestworzach
Zniknę stąd

Moje miejsce jest w pustelni,

Swe pomysły rodzę tu,
Im dozgonnie jestem wierny,
Rozumiemy się bez słów

17 komentarzy:

  1. to nie piosenka o znikaniu, ale o samotności i niepodległości nikomu...

    jedna z tych, które rozkładają mnie na łopatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dżejku, ale mi akurat kojarzy się ze znikaniem tych, którzy chcą być wolni i wolność w ten sposób pojmują.

      Usuń
  2. Pierwszy raz ją słyszę, ale jest ładna.
    Moje miejsce jest na łące ... hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych ścian :)
      są ludzie którzy nie lubią się wiązać..

      Usuń
  3. Aż dziw, że nie ja to napisałam ;) ...może tylko dlatego, że nie mam takiego talentu :P

    Dziękuję, za ten tekst. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zamyślić i odpłynąć. Nastrojowy utworek. Nie dziwię się, że szum przeszkadzał:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Audycje Niedźwieckiego?
      Mają swój klimat.

      Usuń
  6. Polecam Ci blog Marka, może zresztą znasz?

    http://www.marekniedzwiecki.pl/

    (Wychowałam się na jego "Liście przebojów"...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten jego ciepły głos.....prawda? :))))

      Usuń
    2. Bloga nie znałam....dzięki Mar :))

      Usuń
    3. ...bo Marek nie tylko znakomicie nam gra już od tylu lat
      i czaruje swoim aksamitnym głosem,
      ale również fantastycznie pisze,
      że o jego zdjęciach nie wspomnę...
      zresztą sama zobaczysz :)

      Usuń
    4. Jak tylko wrócę z Poznania obejrzę :)
      Teraz jakby czasu brak.

      Usuń