poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pina - trust

Miłość jest pięk­na tyl­ko wte­dy, 
gdy obie stro­ny mają do siebie zaufa­nie 
i są w sta­nie dać so­bie nawza­jem poczu­cie bezpieczeństwa.  

Margit Sandemo


Zaufanie....
Pina Bausch pięknie to oddała w tej choreografi
Zaufanie to świadomość tego, że jest obok mnie ktoś
na kim mogę polegać, 
ktoś kto mnie nigdy nie zawiedzie.
Miłość bez obaw, zazdrości, nieufności.....piękna, idealna
w taką właśnie wierzę....inna nie może być
a jeśli jest inna
niech nie nazywa się miłością

8 komentarzy:

  1. Miłość to miłość i nawet zazdrość jest jej składową:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo że tak....ale nie chorobliwa zazdrość
      nie podejrzliwość
      Kiedy ufam nie muszę się o nic martwić
      a zazdrość...taka niewielka...dodaje tylko smaku związkowi :)

      Usuń
  2. chcę wierzyć, że Miłość jest piękna zawsze...

    :*
    a zaufanie i poczucie bezpieczeństwa to już chyba związek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jest piękna....to jaka jest? Czym wtedy jest?

      Miłości bez zaufania i szczerości nie umiem sobie wyobrazić.
      To byłby jakiś "rozpaczliwiec" a nie kochanie :)

      wierzę, że miłość jest piękna...zawsze :***

      Usuń
  3. Myślę, że miłość ma wiele imion, ta Twoja wymarzona też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawą tej mojej wymarzonej jest szczerość :)
      Szczerość buduje zaufanie, zbliża bardziej niż cokolwiek innego.

      Usuń
  4. Z ta miloscia to bym polemizowala;)))
    No ale ja bardziej realistka niz romantyczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś tak pół na pół :)))
      Trochę realistką, a trochę romantyczką.
      Ja za to jestem beznadziejnie naiwną romantyczką. A co gorsza to chyba nieuleczalne w moim przypadku ;)

      Usuń