sobota, 8 czerwca 2013

na pięciolinii



Przed moim domem ktoś rozpiął pięciolinię.
Każdego ranka wychodzę na balkon, patrzę w niebo, sycę oczy kolorami kwiatów i słucham muzyki jaką grają mi ptaki siadające na drutach.
Mieszkam blisko lasu i moje poranki pełne są świergotu ptaków.
Dziś przyleciało kilka maluchów. Usiadły na mojej pięciolinii, co chwilę zmieniając miejsca.
Nie nadążałam z czytaniem nut. Nie wiem co mi grały, wszystko działo się tak szybko....
Ale ja zagram Wam to, co dziś gra w mojej głowie....piękny kawałek Daft Punk. Kiedyś grałam Wam Get Lucky a dziś to.
Słonecznego dnia :*



12 komentarzy:

  1. Słońce już jest, chłodek poranka liże skórę na karku, ptaki świergolą, a kawa... budzi mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jest dobry początek dnia :)
      Kawa tak i u mnie, ptaki też świergolą.....ale skąd ten chłodek? Hmmmm.....może powinnam jeszcze raz wyjść i sprawdzić. Przekonam sie na spacerze z moim kudłatym szczęściem o aksamitnych uszach :)))

      Usuń
  2. Pięciolinia... lubię grać.
    Lubię ptaszki, a jak śpiewają to zapadam w magiczną chwilę, która mogłaby trwać i trwać wiecznie.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najwięcej takich magicznych chwil:) dziś i nie tylko.

      Usuń
  3. Cześć Śliczna :*
    miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie jakby taką była.
      Dziękuję :)i Tobie też królewno :)

      Usuń
  4. Przypomniała mi się piosenka Cohena.

    Jak ptak na drucie
    Jak pijak w nocnym chórze
    Próbowałem na swój sposób być wolnym
    Jak robak na wędce
    Jak rycerz w starej księdze
    Zachowałem dla wolności swe chorągwie

    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeżeli bywałem niemiły
      mam nadzieję, że już wybaczyłaś
      Jeżeli nawet kłamałem
      Wiesz, że ciebie oszukać nie chciałem"

      odściskuję :*

      Usuń
  5. Dobrze, ze pusta, mozna napisac co tylko sie chce, nieprawdaz?
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :)))
      Każdy może wpisać swoją własną melodię, ulubioną :)
      Pozdrawiam Judyto :)

      Usuń