wtorek, 18 czerwca 2013

moje kanaryjskie poranki

Codziennie rano, kiedy się budzę, lubię chwilę poleżeć, pomyśleć, poukładać sobie wszystko jeszcze raz w swojej głowie....tylko na wakacjach mam na to czas. Tak normalnie wyskakuję z łóżka w parę sekund i pędzę. Wpadam w kołowrót zajęć, obowiązków i przyjemności. Ale tu, mogę sobie pozwolić na chwilę zatrzymania. A jeszcze mając przed sobą tak piękny widok i to nie ruszając się z łóżka.......
Okno w moim pokoju jest ogromne. Właściwie to to nie okno tylko szklana ściana. Za szklaną ścianą wysoka góra zza której co ranek wyłania się słońce. Efekt jest podobny do tego, jaki widzi się jadąc nocą krętą drogą. Jakby za chwilę zza zakrętu miało się wyłonić jakieś auto. Najpierw widzę wyraźny snop światła, jakby gigantyczne reflektory. Zbliżają się, rozświetlając okolicę, coraz bardziej i bardziej.Aż wreszcie zza góry wyłania się słońce, wdziera się do pokoju i oślepia....to znak, że czas wstać i zacząć nowy dzień. Za każdym razem witam go z uśmiechem i nadzieją, że będzie piękny :)
Kocham wschody słońca tak jak i zachody....a może jeszcze bardziej?
Wschód oznacza przecież początek czegoś nowego....chyba wolę kiedy coś się zaczyna, daje nadzieję, niż kiedy się kończy.
Chociaż.....każdy koniec jest ponoć początkiem czegoś nowego :) kto wie czy nie lepszego?

Popatrzycie ze mną na dzisiejszy wschód.... minuta po minucie.....
Zacznijcie dziś ze mną dzień...z uśmiechem :))))
Miłego dnia :*





12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twój uśmiech, ale coraz bardziej martwi moja malkontentowatość ;)
      - (jeśli takiej rozwiniętej formy nie ma w słowniku, pora dopisać!),

      Bo ja się teraz czuję, jakbym lizała cukierek przez papierek!.

      Do okna pobiegłam (no powiedzmy, że biegłam ;)) a u mnie deszcz, palmy nie widać, chyba ktoś zakosił, a góra to jest, ale śmieci, bo ktoś z kontenera na ziemię wysypał...

      Próbuję zassać z tego cukierka, bo wiem że słodki, ale z drugiej strony zaczynam się zastanawiać czy ta cała celuloza z tego papierka mnie nie odurza?

      Oj wiem wiem, malkontenci pod parasol, a reszta oczy do wschodu.
      Buziak :*
      ...i powiem Ci na ucho, że cholernie pięknie! :)

      Usuń
    2. W usunięty komentarz literówki się wdały, a damą trza być do końca, więc poprawiłam ;)

      Usuń
    3. A ja Ci powiem że Cię rozumiem :)
      Są takie chwile, że nie cieszy zupełnie nic, choćby nie wiem co się działo. A są i takie że kocha się deszcz i szare niebo.
      Bo czy palma jest czy jej nie ma, to mało istotne. Bo radość bierze się z nas samych. Wiem że masz teraz trudniejszy czas, ale to minie i znów będzie fajnie :)
      A jak Ci czasem gorzej, pomyśl o tamtej plaży na dachu :)
      Ja nieustannie od wczoraj o niej myślę :-*

      Usuń
    4. Ale i chorwacka plaża wspomnieniem.
      Z wiekiem i kroki, choć wspólne, stawia się ostrożniej.
      Nie wiem teraz czy tęsknię za Twoim wschodem, czy moim zachodem w pomarańczach...ale czuję, że tęsknię.

      :*

      Usuń
    5. Wiesz co?
      Ja to chyba zawsze za kimś, za czymś tęsknię.
      I chyba przywykłam już do tej wiecznej tęsknoty. Zrosła się ze mną. Jakbym nagle przestała oznaczałoby to chyba że umarłam

      Usuń
  2. Wschody słońca przywodzą na myśl proste stwierdzenie, że jutro też jest dzień, czyli maniana. Odłóżmy swoje życie na jutro, a dzisiaj zaśnijmy w wielkim białym domu turystycznego biura, gdzie na stole leżą numery National Geographic ze zdjęciami wschodów i zachodów słońca. Jutro Juleczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak....jutro
      Jutro też jest dzień i też będzie pięknie....choć trochę smutno, bo będzie ostatni dzień moich wakacji...
      Będę tęsknić za oceanem i odliczać dni do następnego spotkania...kurcze...już tęsknię...

      Usuń
  3. Rob zdjecia,zdjecia I jeszcze raz zdjecia,duzo zdjec.Wtedy bedziesz mogla sobie we wspomnieniach odtwarzac te piekne chwile.
    Bo w zyciu przeciez wazne sa tylko chwile:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie składa się z chwil
      Zdjęcia robię :)
      kilka wstawie jutro.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj!
      strasznie się cieszę, że mnie odwiedziłeś :)
      Widoki są przepiękne, nie tylko z okna. Staram się utrwalić je w pamięci, żeby starczyło na jak najdłużej :)

      Usuń