niedziela, 16 czerwca 2013

czuję

Czuję że to będzie szalony dzień :)
Jeśli z samego rana woda mineralna strzela jak szampan :D to nie może być zwyczajny dzień.
Ludzie siedzący w okolicy zamarli i spojrzeli na mnie pytająco, zastanawiając się zapewne co mam w tej butelce.
Pewnie nie uwierzyli że to tylko woda :D bo huk był jak trzeba.
Trudno :)
To była taka szczególna forma zwrócenia na siebie uwagi :P

Wieczorem idę na "dachówkę". Czyli imprezę u znajomych na dachu ich mieszkania. Z tego miejsca rozciąga się piękny widok na ocean i góry.
Znajomi przenieśli się tu kilka lat temu. To była nagła i spontaniczna decyzja. I na dodatek dobra. Są tu szczęśliwi :) Choć pracę ma tylko ona, choć nie mają własnego domu a jednak jest im dobrze. Nie słyszałam od nich nigdy narzekań, nie slyszalam o smutku. Są niesamowicie pogodni, życzliwi i otwarci.
Może to słońce tak działa na ludzi.
Pójdę dziś wykraść im trochę tej pozytywnej energii.

Piszę do Was z komórki, z leżaka :D nie dołączam więc ani zdjęcia ani muzyki
Zrobię to później
Wspaniałej i pogodnej niedzieli :)))))

21 komentarzy:

  1. Zauważyłam już pewien czas temu, że nagłe, spontaniczne decyzje zazwyczaj są najlepsze i dają najwięcej szczęścia.

    I tego zamierzam się nadal trzymać:)

    U nas też wyszło słońce, więc jest nadzieja, że ludzie się zmienią, zaczną zarażać swoją radością, uśmiechem i dobrymi myślami.

    Serdeczności:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech....czuję że i ja wreszcie przestanę się bać życia :)
      Kontakty z takimi ludźmi uskrzydlają.
      Serdeczności Kasiu :):):):)
      uśmiechy zasylam

      Usuń
  2. Nawzajem, choć u Ciebie i bez życzeń wygląda, że niedziela jest i będzie przepięknie pogodnie słoneczna :)... U nas ciepło... Duszno. Ale nie narzekam :). Niech będzie jak najwięcej światła :)!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twój optymizm Abi :):):)
      Jesteś pół krwi Hiszpanką?
      Masz w sobie dużo światła :-*

      Usuń
    2. :)... Raczej podejrzewałam się o północne korzenie, ale kto wie, kto wie?... :)... Dziękuję.

      Usuń
  3. Takiej to dobrze! Ale mam wrażenie, że znęcasz się nad nami:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...w życiu!!!!
      Nie chcę się znęcać tylko tęsknię za Wami :) Chcę mieć kontakt i opowiadam o tym co tu się dzieje.
      Ściskam serdecznie :)
      Aaaaa....będziesz musiał jeszcze turkusową zatoczkę wytrzymać bo obiecałam Abi :P

      Usuń
  4. Uczucia są zaraźliwe. Warto więc dzielić się tymi dobrymi i mieć wokół siebie ludzi, którzy czynią tak samo.

    Pozdrawiam z gorącego i słonecznego Monachium. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Martin :):):)
      Dokładnie tak jest. Ludzie potrafią zarazić nas zarówno radością jak i smutkiem.
      Pozdrawiam gorąco i radośnie ze słonecznego Costa Adeje :)

      Usuń
    2. To prawda,otaczajmy sie ludzmi pogodnymi to sami bedziemy szczesliwi:)

      Usuń
    3. Bądź blisko Maga :-*

      Usuń
  5. Przypomniała mi się randka z Mżonkiem.
    Zrobił mi kiedyś taki suprajs i zabrał mnie na dach budynku. Dach cały wysypany żwirem, taka chorwacka plaża, tak to pamiętam, choć w centrum miasta. I kocyk się przydał :)
    Ech...
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnego masz Mżonka :)))
      ma boskie pomysły!!!!
      Takich facetów lubię :) z fantazją!

      Usuń
    2. Niestety z wiekiem i fantazja mija ;P

      Usuń
    3. Może tylko się uśpiła :)

      Usuń
  6. Pozytywne wibracje lubią sie rozchodzić, a ich obecnosć to pewnie sprawa słońca ;) którego u mnie rozpaczliwie brak! próbuję zaczerpnąć trochę dobrej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Laviolette :) miło mi Cie gościć
      Myślę że tak...żeto słońce i błekit oceanu. Kiedy jest tak pięknie, jak tam, drobne zmartwienia wydają się być jeszcze mniej istotne.
      Życzę Ci jak nawięcej słońca i pozytywnej energii :)

      Usuń
  7. Ale super, sama bym poszła na taką dachówkę! :))
    A ludzie albo mają szczęście w sobie, albo nie.
    Czynniki zewnętrzne mają tu drugorzędne znaczenie...
    pozdrowienia i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudnie :)))
      To naprawdę mega pozytywni ludzie.
      Wróciłam niestety już do domu....ale planuję następną wyprawę. Tym razem na północ :)

      Usuń