poniedziałek, 17 czerwca 2013

brzoskwiniowa kula

Uwielbiam zachody słońca i codziennie idę po nowy......nad ocean.
Idę siadam i czekam....
Dzień w dzień tak samo. I wcale mi się to nie nudzi :)
Są tam ze mną i inni ludzie. Przychodzą w tym samym celu co ja. Siadają w różnych miejscach....jak widzowie w teatrze. Jedni na piasku na plaży, inni na skale wysoko, tak jakby chcieli widzieć więcej, jakby chcieli patrzeć dłużej na to cudne widowisko.
Wszyscy patrzą w jednym kierunku......obserwując brzoskwiniową kulę która zanurza się w oceanie,  próbując ogrzać jego chłodny błękit.

To widowisko....choć każdego dnia podobne...wciąż jednak zachwyca.
Czy można mieć dość zachodów słońca? Czy można się nimi znudzić?Chyba nie :)
Podobno zachody słońca lubią zakochani....
Hmmmmm....
No przecież jestem zakochana........
kocham Cię.........życie :))))


22 komentarze:

  1. zawsze kojarzy mi sie to z filmem Before Sunset .. :):):)

    lubię zachody słońca.

    I jeszcze mi się cytat przypomniał :)
    "najkrwawiej zachodzi słońce i miłość" (Ł. Danielewska) Swego czasu ktoś porzucił mnie o zachodzie słońca ..;):):) Stąd to skojarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny cytat....
      Chyba od dziś zamieszka w mojej głowie.
      Lubisz zachody....może też kochasz :)

      Usuń
  2. Julio jesteś nie tylko zakochana ale i bardzo romantyczna. Potrafisz sprawić, by rano góry dźwigały słońce na swych mocnych ramionach, a wieczorem towarzyszysz mu w podróży na drugą stronę świata.

    ps. Nawet sobie nie wyobrażam ile przywieziesz nowych piegów. Ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piegi? Mam ich na nosie całe mnóstwo, a jeden ładniejszy od drugiego.
      Kocham słońce a ono mnie :)pewnie dlatego obdarowuje mnie takimi prezentami :)
      Dziękuję za komplement :)

      Usuń
  3. Sa takie chwile,ktore chcielibysmy zatrzymac na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Maguś.....choć nie zawsze się da....
      :*

      Usuń
  4. A jaka temperatura wody? Da się wejść? Pytam, bo za tydzień lecę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czego oczekujesz :)
      To ocean.....gorący nie jest, ale ja kocham ten chłód.
      Jak dla mnie jest bosko!!!
      A w którą część wyspy lecisz?

      Usuń
  5. Lecę Do Hiszpanii na granicy z Portugalią. Ocean to jednak nie Morze Śródziemne, więc się tego chłodu trochę boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda może być chłodna, ale wytrzymasz, na pewno będzie super :)

      Usuń
  6. Jak przeczytalam "kocham Cię.........życie :))))" bylam pewna, ze wstawisz piosenke Edyty Geppert....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu nie :)
      niespodzianka!
      ja kocham życie a ono mnie
      jedyna milość z gwarancją dożywocia ;)
      milość aż po grób :)

      Usuń
  7. Zachody słońca są bardzo widowiskowe, ale prawdziwy spektakl, jak dla mnie, rozgrywa się o wschodzie... :). Śliczne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Abi :-*
      Wschody tak....są piękne, ale tak rzadko mam okazję je oglądać

      Usuń
  8. A mieli być żołnierze? Chyba coś pokręciłem :)
    Zachód i tak ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))))))))
      A w temacie żołnierzy....to chyba coś pokręciłeś. Mówiłam Ci (jeśli już) o rycerzach a nie żołnierzach :)))

      Usuń
  9. Pięknie,
    mogłabym i ja zapatrzyć się...i nie mieć dość!

    ...nie oddawaj tej chwili, zabieraj w kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapatrzaj się ile wlezie :)))
      A jak do tego dorzucisz jeszcze lekki wiatr i szum fal....to nic tylko zejść tam na tej plaży :)

      Usuń
  10. Zbieraj te zachody jak muszelki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram :) i zapamiętuję
      Choć powiem Ci że najpiękniejsze zachody widziałam w Polsce.
      Pamiętam szczególnie taki jeden, kiedy niebo wyglądało tak jakby ktoś rozsypał na nim jasne czereśnie :)

      Usuń
  11. Zachód słońca zawsze wzbudza emocje takie, że chce się żyć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!!!
      I to tak pełną piersią :) nie na pół gwizdka :)

      Usuń