wtorek, 7 maja 2013

Why?

Dlaczego tak jest? Próbuję pojąć i nie mogę.....
o czym chcę powiedzieć
Będąc we Francji u koleżanki poznałam jej sąsiadkę Audette. Super dziewczyna. Samotna matka trójki małych dzieci i pielęgniarka na najtrudniejszym oddziale w szpitalu, na intensywnej terapii. Ma pełne ręce roboty i w pracy i w domu, a mimo to jest w niej tyle radości... Jest piękną kobietą. Może nie ma czasu o siebie zadbać, ale jej piękno jest w jej uśmiechu i w tych niesfornych kosmykach włosów opadających na twarz, które uparcie wysuwają się ze spinki kiedy uwija się w domu.
Ja nie znam francuskiego, ona bardzo słabo zna angielski, a jednak przegadałyśmy ze sobą cały wieczór. I było naprawdę fajnie. To urocza i urzekająca istota.
Facet ją zostawił z trójką dzieci....jego dzieci
Dlaczego?
Bo to go przerosło.......bo on chciał mieć maksymalnie dwoje dzieci.
A na świat przyszły bliźniaki.

Scyzoryk mi się otworzył w kieszeni kiedy to usłyszałam....dlaczego? Dlaczego tak się dzieje?
O co tu chodzi? Chyba nigdy tego nie zrozumiem






10 komentarzy:

  1. A ja chciałem czworo, a mam tylko dwoje. I co z tym począć?
    A tak na poważnie facet uznał, że kobieta na złość jemu urodziła bliźniaków. Jakiś prymitywny gość,który nie docenił daru ojcostwa. Biedny człowiek. Opisana przez Ciebie mama trójki dzieci jest bogatsza i trzymam za nią kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beznadziejny facet! Nie zasłużył na taka wspaniałą kobietę. Kiedyś los odpowie mu na to co zrobił.....samotnością

      Usuń
  2. Trzymam kciuki wraz z Krzysztofem :)
    A co do faceta to myślę, że bliźniaki były tylko pretekstem, którego od dawna szukał. Poza tym jak można zostawić kobietę, która właśnie urodziła ci dwójkę dzieci (o trzecim nie wspominam) wyjątkowe zwyrodnienie.

    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że goszczą tu u mnie tacy wspaniali mężczyźni, którzy nie potrafiliby zrobić czegoś takiego kobiecie
      ściskam :*

      Usuń
    2. Jak slysze o takich pseudo tatusiach to mnie trafia szlag.Mezszcyzna,ktory nie potrafi stanac na wysokosci zadania to ....i tutaj wybacz ale daruje sobie moj komentarz ze wzgledu na szacunek dla Ciebie i Twoich czytelnikow...,u siebie to ja moge,ale tu sie powstrzymam;)

      Usuń
    3. Potrafię sobie wyobrazić wiązankę jaką byś tu puściła :)

      Usuń
  3. Bliźniaki mówisz - hm, to byłoby ciekawe rozwiązanie w miejsce drugiego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim przypadku super kumulacja :)
      podwójne szczęście!
      Fajnie, że tu zajrzałeś :))

      Usuń
  4. wiesz? Ja myślę, że to tylko pretekst i gdyby nie bliźniaki, to znalazłby inny powód!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.
      Mężczyźni często uciekają, bojąc sie odpowiedzialności i prawdziwego życia. Czekają tylko na odpowiedni moment i pretekst, żeby zwiać. Tu facet wymyślił chyba coś najgłupszego na świecie.

      Usuń