sobota, 25 maja 2013

uśmiechnięty poranek

Mglisty i dżdżysty poranek.
Kiedy tylko podniosłam roletę i wyjrzałam za okno pomyślałam, ech....to będzie smutny dzień.....
Ale nie! Nie będzie i nie jest :))
Nawet najbardziej szary poranek potrafi rozświetlić uśmiech kogoś bliskiego :)
Nawet jeśli to uśmiech z daleka :)
Uśmiech, ma magiczną moc. Daje energię, nadzieję, siłę......w uśmiechnietym świecie chce się żyć!
Zapalam wiec małe lampki na kawiarnianych stolikach, ekspres już szumi, już pachnie kawa.
Dziś wypełnię Wasze filiżanki muzyką i uśmiechem.
Słonecznego dnia wszystkim :))))))


4 komentarze:

  1. Właśnei ten zapach kawy w deszczowy dzień najbardziej drażni nozdrza i wwierca się w skronie. Od razu lepiej, a za oknem niech sobie pada deszcz i stuka o parapety i szyby. Lubie tak zerkać przez okno na mój zielony i mokry ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogród w deszczu nabiera bardziej soczystych barw :))
      zupełnie nie wiem dlaczego ale właśnie przyszły mi na myśl czereśnie zroszone deszczem.
      Gładkie, lśniące i pyszne :)

      Usuń
  2. Wracam od Zenzy i poproszę kawę
    albowiem mam miły poranek
    i deszcz
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście Dżejku :)
      cieszę sie że masz miły poranek :*

      Usuń