niedziela, 5 maja 2013

nadzieja ma kolor niebieski

Tak....jak dla mnie nadzieja ma kolor niebieski, nie zielony :)
Dlaczego? Dlatego ze niebieski jest moim ulubionym kolorem. No to jakiego koloru ma być nadzieja, jak nie mego ulubionego ;) Jakie to proste :)))  Uwielbiam ten kolor...jest bezkresny jak ocean, jak niebo, jak nadzieja...
Dostałam wczoraj od koleżanki w prezencie pierścionek. (nie chwalę się teraz tylko nadaję mu moc :P )  Kiedy opowiedziałam jej o smutkach które gdzieś tam we mnie zamieszkały....podarowała mi ten pierścionek i powiedziała żebym się już nie martwiła.



To jej własne dzieło...piękny prawda? Pasuje do moich oczu :) Mam już bursztynowy pierścionek który spełnia marzenia (nie można tylko przesadzać z oczekiwaniami) No i teraz mam ten niebieski, może przyniesie mi szczęście?



Ach.....no i zebym nie zapomniała.....dziś są urodziny naszej kochanej Dżej :)))
Asieńko....jeszcze tylko tu u mnie nie składałam Ci życzeń. Jedź bezpiecznie do domu, a wieczorem czekam tu z szampanem. Sto lat Kochana :*****

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niemała rzecz :) jeśli chodzi o rozmiar
      a cieszy....bo dana od serca
      A tak na marginesie mam słońce od rana :P (zasłużyłam czy jak?)

      Usuń
  2. Wielki:-) mam nadzieje ze przyniesie Ci wiele szczęścia <3

    Dziękuję za życzenia moja Kochana, teraz pakuje kota do auta i ruszam:-). Szampan niech czeka w lodówce. Oraz truskawki :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampan w lodówce :*
      truskawki.........ależ pachną :)
      czekam....jedź ostrożnie

      Usuń
    2. Dżejku nie zapomnij przywieźć śledzi, bo ja będę pił wódkę. Szampan i truskawki to dobre dla bab pffff.
      A z okazji urodzin życzę utrwalenia i pogłębienia nadbałtyckich iluminacji ;)

      ps. Julio piękna dłoń i wspaniały pierścionek w kolorze spełnionych nadziei, bo te niespełnione nadal mają kolor zielony :*

      Usuń
    3. :) dziękuję
      mówisz, że marzenia w momencie spełniania się zmieniają kolor z zielonego w niebieski?....ależ to musi być piękna przemiana....i te wszystkie odcienie szczęścia
      chcę to zobaczyć :*

      Usuń
    4. Zenzo- ja Ci bardzo dziękuję za te cudne życzenia.
      Będzie śledź i sznaps będzie :-D będziemy tanczyli i śpiewali i żygali tęczą...
      Całus

      Usuń
  3. Więc koleżance życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.
    a pierścionek śliczny, taki magiczny.
    Może przyniesie szczęście, chociaż ja nie wierzę, że rzeczy przynoszą szczęście.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy może nie przynoszą szczęścia, ale raźniej jest trzymać w kieszeni zielony kamyk i wierzyć, że z nim mi się uda :)

      Usuń
  4. Wszystkiego NAJ,NAJ...dla J:)

    Nadzieja moze byc nawet bezbarwna,wazne ze jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny a jak ją wtedy rozpoznać?
      chyba że po zapachu :)))

      Usuń
    2. Wystarczy ze to ons rozpozna Ciebie:)

      Usuń
    3. ona,ma byc ona,przepraszam:)

      Usuń
    4. przeczytałam jak należy :*

      Usuń
  5. Prześliczny pierścionek :)!... Na pewno zaczarowany.
    J. Tobie i ode mnie życzenia wiatru we włosach albo w sandałach jak wolisz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Abi, że zaczarowany :)
      i że przegoni wszystkie smutki

      Usuń