środa, 8 maja 2013

mały wtręt

Mały wtręt....nie to że jakiś cały wpis....tylko rzut okiem na bratki.
Pamiętacie bordowego i białą?....tych co się pożenili na wiosnę ;)
Podlewając przyjrzałam się im bacznie.
Coś mnie tu niepokoi.
Biała wygląda pięknie, kwitnąco, młodo.
Bordowy.....jakiś pokurcz się z niego zrobił.
Odwrócił się tyłem, zmarniał, płatki mu opadają.
Coś mi tu nie gra w tym ich związku.....tylko co?
Spójrzcie z resztą sami.....


Puszczę im jakąś muzykę.....może bordowy ożyje...panna taka piękna szkoda żeby zmarniał, jeszcze mogliby się pocieszyć sobą :)

16 komentarzy:

  1. No tak, coś nie tak z bordowym. Mam nadzieję, że się opamięta.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest z facetami. Orientują się, że coś było nie tak przeważnie kiedy jest już za późno ;)
      Ale nad bordowym widziałam pajęczą nić....biegła wysoko w górę. Kurcze może jakaś pomocna dłoń (czy też odnóże) go wspiera.
      Generalnie jest nadzieja :)

      Usuń
  2. Przy takiej muzyce to bordowy sobie prędzej w łeb palnie niż ożyje :)
    Zabieram go ze sobą tutaj - http://mordowarski.blogspot.com

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bordowy jest zaproszonym czytelnikiem, to wejdzie tam. Jak nie to prędzej ducha wyzionie na wycieraczce pod drzwiami niż tam wejdzie ;)

      Usuń
    2. ahahahaha jak mawia Dżej :) już poprawiłem :***

      Usuń
    3. Bordowy wszedł i czyta. Próbuje pewnie stamtąd czerpać siłę.....ale czy ja wiem czy to mu pomoże.
      Bordowy powienien wiedzieć, że siły szuka sie w sobie.
      Powinien palnąć się listkiem w łeb i wziąć sie w garść.

      Usuń
    4. hahahahaha

      Dżej to już nawet cytują publicznie:P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślisz że taki z niego cienias?
      A podobno faceci są tacy silni? To mit? ;)

      Usuń
  4. Zaraz, zaraz - a moze to jest Bordowa i Bialy??? eeee, i co wtedy??? moze to wlasnie Panna uschla z milosci, a bialy promienieje i do innych sie zaleca???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by bardziej pasowało do rzeczywistości prawda?
      Ale tu na starcie założyliśmy że biała to ona. I całe szczęście. Niech chociaz tu kobiety mają pięknie :)

      Usuń
  5. nie "zalozylismy" tylko Ty "zalozylas", bo wtedy oba kwiatki sie pieknie prezentowaly, i czerwony bardziej przyciagal wzrok - wiec wlasnie dlatego powninien byc kobieta!!! taki kwiatek-kobieta w "czerwonej sukni"....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz....Ty to masz wyczucie :)
      Może faktycznie jest tak jak mówisz....
      Zawsze patrzyłaś na swiat berdziej trzeźwo niż ja. Ja wszystko widzę w różowych okularach ;)

      Usuń
  6. Bordowy to skulił się z zazdrości, że ten biały taki piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak myślisz, kto jest kto?
      Biały to ona czy on? :)

      Usuń