wtorek, 28 maja 2013

jeszcze kręci mi sie w głowie

Byłam dziś w kinie na "Wielkim Gatsby"
Film mnie uwiódł. Oczarował obrazami, określanymi przez niektórych jako kiczowate. Dla jednych kiczowate dla mnie bajkowe. Podobało mi się połączenie klimatu lat dwudziestych ze współczesną muzyką, wyszła z tego niesamowita mieszanka. W ogóle cała ścieżka dźwiękowa do filmu jest genialna. Nie chcę się rozpisywać i tworzyć tu czegoś w rodzaju recenzji, bo chyba nawet nie potrafię.
Jestem po prostu pod wrażeniem tego kolorowego i oszałamiającego widowiska, ale i jestem (po raz któryś już) wzruszona opowieścią o niesamowitej miłości. Miłości dla której Gatsby gotów był zrobić wszystko. Gotów był zrobić wszystko, aby odzyskać uczucie Daisy, ażeby spełnił się jego piękny sen. Gonił za marzeniem, i kiedy wydawało mu się że jest już tak blisko, że wystarczy po nie siegnąć ręką....minęło go......zostawiając samego na pomoście z bezradnie wyciągniętą dłonią.
Mam w głowie milion myśli, o miłości, szczęściu, przeznaczeniu, marzeniach....to dobrze to znaczy, że film spełnił swoją rolę. Poruszył mnie i pozostał we mnie. Ale jeszcze dziś nie potrafię tych wszystkich myśli poukładać. Piszę chaotycznie, bo jeszcze we mnie to wszystko się dzieje, jeszcze kręci się w głowie, jeszcze gra ta muzyka......

Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
Will you still love me when I got nothing but my aching soul?
I know you will, I know you will
I know that you will
Will you still love me when I'm no longer beautiful?

12 komentarzy:

  1. Nie widzialam filmu.
    Ale w imie milosci wszystkie chwyty ponoc dozwolone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj :) jak Cię znam spodoba Ci się

      Usuń
  2. Jestem wielka fanka Fitzgeralda... Akurat te książkę czytałam 3 razy:-) uwielbiam klimat tej epoki...

    Film zostawię sobie na weekend:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny....też tę książkę kocham :))))
      I też czytałam ją kilka razy :*

      Usuń
  3. A czytałaś - Czuła jest noc?? Super ksiazka o jego związku z Zeldą. A opowiadania? Piękność Poludnia:-) jest tam moje ukochane opowiadanie Świt kwietniowy...
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuła jest noc tak, świt kwietniowy nie (do nadrobienia)
      Ostatnio, tak jak Ty czasu na ksiażki nie mam, nie wyrabiam się z życiem na zakrętach :)
      A te wolne chwile które mam.....zanurzam się w marzenia :)
      Ale tam mi dobrze :*

      Usuń
  4. no Tyś to się chyba na mnie uwzieła, najpierw te bańki, a teraz film. Nie, nie oglądałam go dzisiaj, ale okrutnie się zastanawiałam czy iść na ten film i już prawie, prawie podjęłąm decyzję, że chyba nie pójdę, a Ty mi tu w głowie mieszasz ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź :))) bo jeśli nie pójdziesz, będziesz sie ciagle zastanawiać, a może warto było, może źle że nie poszłam?
      Nawet ze względu na same obrazy warto pójść :))
      Widzisz :) zaplanowałam Ci najbliższy weekend :P

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za zaplanowanie ;))

      Usuń
    3. ależ nie ma za co :)
      jak będziesz miała problem z zaplanowaniem wolnego czasu....jestem i służę pomocą ;)))))))

      Usuń
  5. Same kobiety mówisz Juleczko? Czyżby tylko one pragnęły miłości? Jak widać tak, tak to dzięki kobietom ten świat kręci się we właściwą stronę. Niech żyje miłość i kina pełne kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czymże byłaby ta miłość bez Was? Tylko marzeniem....choć pieknym. Ale jednak to nie to :)
      Niech żyją mężczyźni! ;)

      Usuń