środa, 8 maja 2013

El tango de Roxanne

Są takie filmy, które głęboko zapadają w pamięć.
Takie, do których chętnie wracamy....jeszcze raz i jeszcze raz.
Jest taka muzyka, która zawsze nas porusza, zupełnie tak, jakbyśmy ją słyszeli po raz pierwszy. Za każdym razem czujemy ten dreszcz emocji. Od pierwszych dźwieków ciało pokrywa się gęsią skórką.....
no dobrze......ja tak mam :) nie wiem jak Wy
Ale właśnie ta scena z filmu i ta muzyka, które chcę Wam pokazać, wywołują we mnie takie doznania, niezmiennie od wielu lat. Czuję to za każdym razem, kiedy oglądam to tango.....jest energiczne, ekscytujące i zmysłowe, przepełnione ekspresją i namiętnością.
Choć sam film....bardzo smutny.....


A Wy....macie taką swoją muzykę...takie sceny z filmu?

10 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o tango to zdecydowanie z filmu Zapach Kobiety (ale o tym już wiesz:)

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eUXKlTsnIf0

    Ze scen, które zrobiły na mnie ostatnio wrażenie, zaproponowałbym scenę pożegnania Billa Murray ze Scarlett (ach!) Johansson, w filmie "Między Słowami". W tej scenie jest świetna piosenka The Jesus And Mary Chain - Just Like Honey. Jeśli nie widziałaś tego filmu to gorąco polecam.

    http://www.youtube.com/watch?v=1bd2RE0OjyE

    Natomiast jeśli miałbym wybrać film z klimatem i muzyką to najbardziej "Blade Runner". Muzyka - Vangelis, w roli Rachael - Sean Young. Reszta to drugi plan :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Cg0cmhjdiLs

    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwa filmy znam i też baaaaardzo lubię.
      Zapach kobiety....boski :)
      Muzyka Vangelisa....magiczna
      dziękuję :*

      Usuń
    2. Ze wszystkiego najbardziej lubię... zapach kobiety. Ale kogo to obchodzi:-)

      Usuń
    3. Jak to kogo???? Mnie :))))
      Ale wiesz.....jakoś mnie to nie dziwi...wcale a wcale :P

      Usuń
  2. Zagrane i zatańczone z olbrzymią dozą emocji, pasji i energii, uwielbiam tę piosenkę w oryginalnym wykonaniu, a tu też pasuje niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff jest jeszcze ktoś komu podoba się to tango :)
      A już myślałam, że ze mną coś nie tak ;)

      Usuń
  3. Kochana Julio - filmu nie widzialam ale to Tango...dostalam dreszczy...juz mam ochote raz jeszcze obejrzec i posluchac.....SUPER!
    Co do moich upodoban - od lat "katuje" "Pretty woman" i uwielbiam scene jak Richard G gra na fortepianie...ah
    Z dawno nie ogladanych a bardzo lubianych scen to Z "Przeminelo z wiatrem" scena na schodach, jak Scarlet mowi, ze jest w ciazy...i tragiczny upadek....ah...tyle bolu....a moglo byc tak pieknie....
    Dziekuje, ze zajrzalas do Jedzonka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże bym mogła nie zajrzeć do Ciebie :*
      o przyjaciołach się pamięta :)

      Usuń
  4. Na przykład ten kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=eNwARV9tPUw
    To piosenka finałowa z serialu Six Feet Under. Mocna sprawa. Ta piosenka była ukoronowaniem całej serii. Szlochałem jak czubek przez pół godziny, a nieczęsto zdarza mi się uronić łzę. Jeśli chcesz się wciągnąć w jakiś serial na poziomie, to tylko Six Feet Under:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenkę uwielbiam!!!! :)
      A filmu.....może wstyd sie przyznać, ale nie widziałam.
      Ja w ogóle bardzo mało tv ogladam

      Usuń