sobota, 27 kwietnia 2013

w świetle księżyca

W moim mieście dziś święto tańca. Idę tańczyć na plac pod uśmiechniętym ratuszem :)


Będę tańczyć pod ratuszem, przy świetle księżyca :)
Widzieliście księżyc dwa dni temu? Był przepiękny, ogromny. Wieczorem wisiał tuż nad ziemią jakby się miał za chwilę z nią zderzyć. Uwielbiam pełnię, chociaż budzi mój niepokój. Wszystko wtedy czuje się bardziej, człowiek jest dziwnie pobudzony, nakręcony. Dziś ksieżyc pewnie nie będzie już taki, jak przedwczoraj......ale......
Zostawiam Wam piosenkę którą bardzo lubię. Może i jest słodka, ale chyba nie lepka prawda? :)))



16 komentarzy:

  1. czy oryginalnie spiewal to Frank Sinatra??? lekka i zwiewna piosenka - jak Ty.
    A zdjecie ratusza - SUPER!!!!
    Milego weekendu Julio....dziekuje za kawe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Frank też ją śpiewał. Kto był pierwszy, nie wiem :)
      A weekend :)))) dziekuję zaczął się miło....oby tak dalej.
      Dziś w planie kino i film "7 dni w Hawanie"
      Buziaki Misiu :**

      Usuń
  2. Lubie ciepłe wiosenno-letnie wieczory i noce rozświetlane światłem księżyca:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .....i milionem gwiazd :)))
      Wczoraj niestety niebo było zachmurzone, ale i tak wieczór był piękny i roztańczony.

      Usuń
  3. Baw się dobrze, ja też uwielbiam tę piosenkę :)
    U mnie księżyc był zupełnie zwyczajny. Czasem bywa ogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz.....a jak myślałam ze wszyscy widzą ten sam księżyc
      Bawiłam się naprawdę fajnie :) pewnie przez te Wasze życzenia :))))

      Usuń
  4. Widziałem księżyc sprzed dwu dni. Wyglądał jak pomarańcza, a dzisiaj bardzie przypomina karmelek, słodki jak podróż z piosenki - na Jowisza i Marsa - ale na pewno nie lepki.
    Julio życzę Ci wspaniałej zabawy i tańca, takiego o jakim pisał Leonard C. - tańcz wśród niebezpieczeństw aż bezpiecznie będzie ci...

    Wieczorne uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!! Jak pomarańcza, i to bardzo duża.
      A mówisz że tej nocy był karmekowy :) też ładny
      Jak ja lubię te uściski :***

      Usuń
  5. ja bym powiedziała, jak Zenza, karmelkowa piosenka,
    nadziewana ...


    :):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Joanno :***
      od nadziewanego karmelka :)
      Jak dobrze, że jednak ta piosenka nie lepka ;)

      Usuń
  6. Kocham Cie.:)
    Teraz jestem na polmetku Malbeca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja juz po Cab-Sav and na polmetku Pionot....

      Usuń
    2. Też Cię kocham Maga :))
      Czyli wybrałaś Malbeca....dobry wybór ;)
      na dziś bedziesz miała piwo czekoladowe :*

      Usuń
    3. Ewciu....po Cabernet i na półmetku Pinot????
      Rozumiem, że nie sama :)))

      Usuń
    4. no nie! Dave mi pomgal...ale glowa i tak boli!

      Usuń
    5. No tak....znam to
      syndrom the day after ;)

      Usuń