sobota, 27 kwietnia 2013

trzydzieści sześć sekund

W weekendy będę tu tylko grać muzykę, albo pokazywać coś co mnie urzekło.....tak postanowiłam.
Chociaż wiadomo jak to jest z postanowieniami :) najczęściej się je łamie. No ale postanowiłam!
W weekendy nie bede Wam zawracać głowy swoimi opowieściami. To czas na odpoczynek, na życie...prawdziwe życie :)
Dziś pokażę taniec....który mimo tego że trwa bardzo krótko mimo tego, że widziałam go już setki razy wciąż budzi dreszcz.
Miłość, desperacja, rozpacz, szaleństwo.....zmieścić tyle emocji w 36 sekundach.....tylko Pina Bausch tak potrafi.

8 komentarzy:

  1. Jak pięknie Pina mówi - nie odchodź.
    Tyko głupiec nie posłuchałbym takiego wezwania.

    Juleczko poproszę o rogalik z masłem i szklankę pomarańczowego soku. Zaraz nastawię płytę z Milesem i przeniesiemy się na chwilę do Estremadury, by wraz z nim dziurawić niebo i patrzeć jak białe pierzaste obłoki co chwila odsłaniają błękity i słońce.

    https://www.youtube.com/watch?v=7KDQNoqKya0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) rogalik jest
      a sok już wyciskam i odpływam.....z muzyką Miles'a
      Cudny poranek :*
      dziękuję :)

      Usuń
  2. przepiekny taniec

    całus Julka :*
    całus Przystojniaku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całus Dżejku :*
      słonecznego dnia :)

      Usuń
  3. Przejmujące... Jednak nie chciałabym tak tańczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żadna kobieta by nie chciała.
      Nikt nie lubu być odpychany, porzucany....to odbiera nam kawałek nas, umniejsza nas w naszych oczach.
      Jak tańczyć....to tylko mówiąc kocham :) i kocham w odpowiedzi usłyszeć.

      Usuń
  4. Mnie sie podoba,fajnie tak sie troche poszarpac na parkiecie:),taki taniec podnosi adrenaline i pobudza zmysly:)
    Moim marzeniem bylo zawsze...mieszkac w pieknym miejscu(moze byc las w gorach)i posiadac taki przezroczysty dom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet taki projekt domu sobie znalazłam :)
      Wygląda jak toskński stary dom z wysunietym jednym pomieszczeniem. To sypialnia, która ma dwa ogromne okna, po lewej i prawej stronie. Budzisz sie i widzisz od razu cały ogród, jakbyś właśnie tam spała :)

      Usuń