poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Podaruj mi Twój uśmiech

Podaruj mi Twój uśmiech....od tych słów zaczyna się ta piękna piosenka.
Usmiech.....niby niewiele a jednocześnie jak dużo i jak bardzo może to odmienić Twoje życie :)
Piosenka która chodzi za mną od wczoraj.....cudna prawda? Mam dreszcze kiedy jej słucham. Wydaje mi sie taka bliska....



Podaruj mi Twój uśmiech,
naucz mnie marzyć
tylko jedna pieszczota sprawia,
że zatracam się w tym morzu
Podaruj mi Twoją gwiazdę,
tę, która oświetla tę noc
pełną spokoju i harmonii
a ofiaruję Ci moje życie

Sprawiasz, że moje niebo
ma znów ten błękit
malujesz kolorami
moje poranki jedynie Ty
żegluję pośród fal Twojego głosu
i Ty, i Ty, i Ty, i wyłącznie Ty
sprawiasz, że moja dusza budzi się
dzięki Twojemu światłu
i Ty, i Ty, i Ty

Pokaż swoje rany, to je wyleczy
niech cały świat wie,
że Twój głos skrywa w sobie tajemnicę
nie wspominaj swojego imienia
bo na firmamencie
umrą z zazdrości
Twoje oczy są błyskiem
twoje gardło jest tajemnicą

Sprawiasz, że moje niebo
ma znów ten błękit
malujesz kolorami
moje poranki jedynie Ty
żegluję pośród fal Twojego głosu
i Ty, i Ty, i Ty, i wyłącznie Ty
sprawiasz, że moja dusza budzi
się dzięki Twojemu światłu
i Ty, i Ty, i Ty........



16 komentarzy:

  1. Powiem, że jest wspaniała!!
    Piękna muzyka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)
      i zapraszam
      czasem znajdziesz u mnie piękną muzykę :)

      Usuń
  2. Gdy człowiek jest zakochany słowa piosenek o miłości nabierają podwójnego sensu i odkrywają dotychczas ukryte znaczenia, stają się naszymi własnymi słowami.

    uściski Julio :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wypowiedziana prośba musi robić wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) powinna robić, ale czy robi?
      Fajnie, że też podoba Ci sie ta piosenka :)

      Usuń
  4. ______ß●ß●ß●ß____ß●ß●ß●ß
    ____ß●ß_____ßß__ ßß_____ß●ß
    ___ß●ß________ ßß________ß●ß
    __ ß●ß__________________ß●ß
    ___ß●ß_________________ß●ß
    _(¯`.´¯)ß●ß__________ß●ß(¯`.´¯)
    (¯≻ ● ≺¯)ß●ß______ß●ß (¯≻ ● ≺¯)
    _(_.^._)____ß●ß__ß●ß____(_.^._)
    _____(¯`.´¯) __ß●ß___ (¯`.´¯)
    ___ (¯≻ ● ≺¯) _ ß__(¯≻ ● ≺¯)
    _____(_.^._)_ (¯`.´¯)__(_.^._)
    __________(¯≻ ● ≺¯)
    ____________(_.^._)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie cudne serducho :))) dziękuję
      Też Cię kocham Maguś :**

      Usuń
  5. Ah! Piekna piosenka...............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci sie podoba? Grono fanów sie powiększa :)

      Usuń