środa, 17 kwietnia 2013

High Noon

 


Zbliża się godzina zero.....
Wszyscy z niepokojem patrzą na zegar. Czy się uda?! Napięcie rośnie. Palce nerwowo przebierają w pobliżu koltów....Pot cienką strużką spływa ze skroni.
Ludzie w kościołach modlą się o szczęśliwe rozwiązanie. Bary pełne są tych którym nie starcza nerwów.....zapijają stres...
Wszyscy schodzą się i zjeżdżają się do miasta..
W samo południe wszystko się wyjaśni
Przeszliśmy dalej, czy nie? Jesteśmy w grze, czy wypadamy?
Powietrze gęstnieje i zaczyna falować. Robi się naprawdę gorąco!!
Ale wytrzymajmy jeszcze chwilę......tik-tak tik-tak tik-tak
Słyszycie gwizd pociągu? To nadchodzi wiadomość!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czujesz.......czujesz to w powietrzu? :))))

      Usuń
    2. czuję w powietrzu kawę :):)

      dużo kawy i kardamon :*:*:*

      Usuń
    3. :) co za podejrzliwość :P
      Kardamon z Biedronki :P

      Usuń
  2. Herbata piramidka najlepsza na stres:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty....muszą być lepsze metody!

      Usuń
  3. Dobrze byłoby przejść dalej, bo się napracowaliśmy co niemiara. Uff.
    Kierunek Meksyk - odjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napracowaliśmy? :)))
      Przecież tylko ugniatałeś trawę!

      Usuń
    2. Bo mnie o to prosiłaś.
      Też coś, co za niewdzięczność - idę sobie :P

      Usuń
    3. obrażalski :P
      leż ile chcesz :)

      Usuń
  4. No więc....oddychamy spokojnie....mamy kolejne 4 sylaby. Odpowiedzi były dobre. Pojawiła się trudność. Piątą sylabę mam znaleźć gdzieś na mieście, na plakatach, w miejscach związanych z hiszpańskimi dniami.
    No ja pier.........
    A kiedy ja mam znaleźć czas na latanie z aparatem po mieście? Bo zdjęcie muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ja się tak wkręciłam, a nie polatam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym się chętnie gdzieś przeleciał, ale u mnie jedyne plakaty to o skupie jaj, albo o sprzedaży kurek niosek i to nawet nie hiszpańskich tylko takich zwykłych z brudnym tyłkiem :(

      Usuń
    2. Takie z brudnym tyłkiem najlepsze :)))

      Usuń
  6. ekologicznych się mówi :P:P:P

    hahahhaha

    OdpowiedzUsuń