sobota, 20 kwietnia 2013

gadałam z bratkami

Gadałam z bratkami.....w mojej skrzynce ;)
I już wiem, kto jest kim i o co chodzi
Moje bratki mają twarze.....ale wymysliłam, nie? ;)))
phi....przecież wszystkie bratki mają twarze!!
Ten na przykład mruży oczy oślepiony słońcem


A ten ma sumiaste wąsy, krzaczaste brwi i natapirowaną fryzurę.....zupełnie nie z tej epoki ;)


Ten to panna młoda, cała w bieli, lekka, zwiewna i nieśmiała...ale jaka piekna :)


 Musiałam ją przytrzymać bo aż cała drżała na wietrze....wiadomo.....dziś ważny dzień. Bierze ślub z tym bordowym co rechocze na zdjęciu poniżej ;)



Każdy by sie cieszył biorąc za żonę tę niewinność i delikatność.
Posadziłam ich naprzeciwko siebie.........zwariowali na swoim punkcie stoją i gapią się na siebie :)))
Ech..............miłosć :)
Nie przeszkadzam im....idę sadzić bzy....

8 komentarzy:

  1. Wspaniały dzień na sadzenie bratków, a Ty Julio robisz to z wielkim wdziękiem. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jesteś taki miły :)
      Chodź, zaparzę Ci herbaty i pogapimy się......na bratki :*

      Usuń
  2. Hehe... wspaniałe porównanie :D
    te bratki mają takie malownicze twarzyczki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotykałam i takie bardziej naburmoszone i zadziorne ;)
      Sadząc dobierałam tak towarzystwo, żeby sie nie powygryzali ze skrzynek :D

      Usuń
  3. Julio,ja tez gadam do..... nie tylko bratkow;)
    Mam nadzieje ze to nie objaw jakiejs choroby;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) fantazję mamy po prostu!
      Tego się nie leczy (na szczęście:)

      Usuń
  4. Nie trzeba nam kosmitów, by nawiązać kontakt z inną cywilizacją: wystarczy skrzynka z bratkami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie że tak :)
      I wiesz....jak wczoraj sadziłam tą białą i tego bordowego wydawało mi sie, że są dalej od siebie. A dziś jak porządnie powieje to nawet dotykają się płatkami :)
      Matko!!!! Jak nic jutro zaczną sie rozmnażać! Na moim balkonie!!!
      Szykować nowe skrzynki czy jak? ;)

      Usuń