wtorek, 16 kwietnia 2013

czy anioł moze być rudy?

Wierzycie w Anioły? Ja wierzę……wierzę, że jest ktoś kto nade mną czuwa.
Już nie raz czułam, że umykam jakiemuś nieszczęściu. I nawet kiedy w moim życiu dzieje się coś mało przyjemnego wiem, że to ma jakiś cel.  Że dzieje się po to, żeby doprowadzić mnie w zupełnie inne miejsce. Ustrzec przed czymś złym.
Wierzę, że to on nade mną czuwa i prowadzi przez życie. Ma ze mną ręce pełne ręce roboty. Jestem niepokornym i niespokojnym duchem :)
Ciekawa jestem jak wygląda. Czy jest ognistorudy jak ja? I równie romantyczny?
Nie chyba nie, taki by nie dał sobie rady ze mną. Jeśli byłby kobietą, to pewnie taką jak Maga albo Niedźwiedzica....to są naprawdę silne dziewczyny, nie odbierając im oczywiście prawa do romantyzmu :)
A może mój Anioł jest mężczyzną……….oooooo tak byłoby fajnie :) Może mój anioł jest wysokim przystojnym mężczyzną z brodą :) tak, takim kilkudniowym zarostem :)
Tak go widzę, tak jest idealnie :)

No...to były moje fajtazje :) a prawda jest taka.....że czasem Anioły zstępują na ziemię i stają się naszymi przyjaciółmi. Wspierają nas w codziennym życiu. Są naszymi powiernikami i kimś kto sprawia że przestajemy się bać.
Ja też mam wokół siebie takie Anioły. I mimo tego, że mieszkają w różnych odległych miejscach cały czas czuję ich obecność.
Fajnie, że zeszliście z chmur na ziemię i jesteście ze mną.
Dziękuję :*

14 komentarzy:

  1. Tak jakoś mi się skojarzyło, że anioł to rodzaj dobroci, dobrej rady i dobrego gestu ze strony życzliwych. Anioł to, ktoś kto wie, jak nam pomóc, ale bez nachalności. Wsparcie ze strony aniołów można przyjąć, ale i odrzucić. Jesteśmy w tym absolutnie wolni... na nasze nieszczęście i zgryzoty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to opisałeś....Anioł wie jak nam pomóc...wystarczy mu zaufać :)

      Usuń
    2. Dobro działa zawsze poprzez ludzi. Człowiek jednak to także narzędzie i sprawca zła, które nas spotyka. Zło i dobro, dwa w jednym... niestety. Może dlatego warto powalczyć o lekka przewagę bilansu po stronie tego, co dobre.

      Usuń
    3. Warto dawać dobro....wróci.
      Prędzej czy później ale wróci :)

      Usuń
  2. mieć Anioła jest fajnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś jednym z moich Aniołów :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Asieńko :*

      Usuń
    2. Anioły pokątnego świata łączmy się :)

      Usuń
  4. O ja Cię, ale aniołkowo! No prawie, jak na obrazku, jaki pamiętam z dzieciństwa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajne są takie obrazki z dzieciństwa
      Nie?

      Usuń