piątek, 26 kwietnia 2013

And keep your hand wide open

W mojej malej kawiarence czasem gra muzyka przy której można zatańczyć.
Słyszycie? "Throw it away" - lubię tę piosenkę. Najbardziej w wykonaniu Agi Zaryan....ale dziś zaśpiewa dla was Abbey Lincoln.
Śmiało....można wejść i tańczyć, a nie tylko patrzeć przez uchylone okno :)
Kawiarenka mała....ale parkiet duży :)



Kocham tę piosenkę za te słowa:

And keep your hand wide open
Let the sun shine through
'Cause you can never lose a thing
If it belongs to you


Mam tę płytę w samochodzie. Lubię słuchać jej jadąc. Czerpię z niej siłę. 
Słonecznego popołudnia :) wszystkim.

8 komentarzy:

  1. I Tobie slonca zycze:)
    Piekna muzyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Niebo co prawda lekko się zasnuwa
      ale tu świeci słońce :)
      Pięknie świeci :))

      Usuń
  2. Tak to i ja moge zatanczyc...oh...wpadlam na dobra kawe - bo taka tu podaja...dzis juz wypilam dwie i ciagle czuje niedosyt....moze zrobie jakiec ciasto? chociaz narazie to burgery z wolowiny i sarniny mam w planie....cokolwiek co pasuje do czerwonego wina!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wróciłam z salsy :)
      Otwieram wino :) czerwone!

      Usuń
  3. Słucham piosenki i zastanawiam się nad słowami, nad tym, czym jest to "co twoje jest". Czym jest to czego nie możemy utracić?
    Myślę, że tym czymś jest światło jakie w sobie nosimy- lśnienie lub "całą jaskrawość".
    W kawiarence rozgościł się już wieczór. Układam w sobie skrupulatnie ciszę i czekając na miłą gospodynię, próbuję przypomnieć sobie kiedy po raz pierwszy ujrzałem lśnienie, które od tamtej chwili stało się stałym elementem wewnętrznych krajobrazów.
    Widzę słońce nad blokowiskiem, fale upału przelewające się przez opustoszałe miasto, dźwięk radia z któregoś okna. Jedno spojrzenie w słońce i świat zatrzymuje się w mojej głowie, staje się czarno białą fotografią na którą patrzę oczami wiecznej istoty. To wtedy po raz pierwszy dotarłem do... do tego co noszę w sobie i za nic nie chciałbym stracić.

    Milion pocałunków Julio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Marcinie :* wróciłam :)
      Tak, to czego nie możemy utracić to nasze wewnętrzne światło :) Powinniśmy się nim dzielić z innymi, ale nie tracić. Jeśli trafiamy na podobnych do siebie ludzi, światło jakie wysyłamy wraca....jakby odbijało się w lustrze. Ale czasem może sie zdarzyć, że wysyłany przez nas promień ginie w ciemności....przepada. Wtedy musimy uważać żeby nie stracić.....wszystkiego

      Usuń
    2. Zapomniałem powiedzieć, że muzyka mnie oczarowała, a filmik wywołał uśmiech - wspaniałego dnia życzę :*

      Usuń
    3. Dziękuję :)))
      I też życzę Ci wspaniałego, kolejnego dnia :*
      U mnie słońce wciąż świeci :)

      Usuń